جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت هنوز به نتیجه نهایی برای انتخاب مربی این تیم نرسیده است.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره انتخاب سرمربی پرسپولیس برای فصل آینده اظهار کرد: من مدیری هستم که در دوران مدیریتم 4 مربی عوض کرده‌ام و این می‌شود پنجمین مربی‌مان. اما مشکل پرسپولیس مربی نیست بلکه جای دیگری است. مشکل، همان مریضی پرسپولیس است که هواداران توقع دارند این بیماری را حل کنم.

وی افزود: امیدوارم مجبور نشوم به خاطر برخی فشارها تصمیم غیرمنتظره‌ای بگیرم. کمیته فنی مشکلی ندارد، بالاخره یا من مربی را انتخاب می‌کنم یا کمیته فنی. اما همانطور که گفتم مشکل ما انتخاب مربی نیست.

رویانیان درباره صحبت‌های پنجعلی که پیروانی، مایلی‌کهن و درخشان را به عنوان سه گزینه نهایی معرفی کرده بود، گفت: هنوز گزینه نهایی انتخاب نشده است. گزینه‌های من 4 نفر هستند. من این حق را دارم که با مایلی‌کهن یا هر مربی دیگری مذاکره کنم.

رویانیان در رابطه با خبر مذاکره با علی دایی گفت: من با پروین، کرانچار،‌ مایلی‌کهن، دایی و هر مربی دیگری مذاکره می‌کنم. الان فصل صحبت کردن است.

وی گفت: امیدوارم شرایط طوری پیش نرود که مجبور شوم به حرف قبلی خودم که گفته بودم "یا یحیی یا بدون یحیی" عمل کنم. پس بهتر است زیاد فشار نیاورند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: نمی دانم چرا وقتی دعا می‌کنیم داور به نفع ما سوت نمی‌زند اما دیگران تا دعا می‌کنند، داور به نفعشان سوت می‌زند! دعاهای من در فوتبال مستجاب نمی‌شود اما دعاهای دیگران می شود. بیش از 5 دقیقه هادی نوروزی را پشت پنالتی نگه می‌دارند تا تمرکزش به طور کامل از بین برود. در این فوتبال، قهرمان با دعا و تلاش تیم تعیین نمی‌شود بلکه تیم قهرمان را مسائل دیگری تعیین می‌کند. این برای من خیلی عجیب است. هر جا دعا می‌کنیم داور به نفع تیم حریف می‌گیرد!

وی همچنین درباره انتخاب پنجعلی به عنوان سرپرست پرسپولیس گفت: در فصل بعد تغییراتی در تیم خواهیم داشت.

کد خبر 213435
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز