چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که برای تعیین سرمربی فصل آتی این تیم به دو گزینه رسیده است که به زودی اعلام خواهد شد.

پرسپولیس

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حسین مالکی رئیس هیأت مدیره و محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با توجه به استعفای یحیی گل‌محمدی، عصر امروز ( 18 اردیبهشت) نشست فوق‌العاده‌ای با یکدیگر داشتند.

حسین مالکی رئیس هیأت مدیره پرسپولیس نتایج این جلسه را به شرح ذیل در اختیار روابط عمومی باشگاه پرسپولیس قرار داد:

با توجه به استعفای یحیی گل‌محمدی جلسه فوق‌العاده‌ای برگزار شد و در خصوص نحوه انتخاب سرمربی و کادر فنی فصل آینده مباحثی مطرح گردید و به منظور هدر نرفتن وقت و زمان بر انتخاب سرمربی در اسرع وقت تاکید شد و تصمیماتی نیز اتخاذ گردید.

1- درباره استعفای آقای یحیی گل‌محمدی ضمن تشکر از زحمات و خدمات ارزنده ایشان، در دوران کوتاه سرمربیگری باید اعلام کنیم که چیزی از ارزش‌های ایشان کاسته نشده و زحمات وی نادیده گرفته نمی‌شود و باشگاه به گونه‌ای شایسته از ایشان تقدیر به عمل خواهد آورد.

2- درباره سرمربی و کادر فنی فصل بعد ابتدا چهار گزینه مطرح شد که سه گزینه ایرانی بودند و یک گزینه خارجی و در نهایت دو گزینه به عنوان اولویت تعیین شده و مقرر گردید مدیر عامل محترم باشگاه ظرف 48 ساعت آینده بررسی‌های نهایی را انجام داده و پس از دریافت نظرات کارشناسی تصمیم نهایی را مطرح نماید.

انتخاب سرمربی و بازیکنان پرسپولیس در اسرع وقت در این نشست مورد تاکید قرار گرفت.

کد خبر 213300
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز