همشهری آنلاین: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه دیدن هواداران بهت‌زده روی قلبم سنگینی می‌کرد گفت: در طول بازی با سپاهان و با توجه به اینکه ۲ بار از حریف جلو افتادیم شایسته پیروزی بر سپاهان بودیم.

فارس نوشت: مهدی مهدوی‌کیا در خصوص بازی مقابل سپاهان و خداحافظی‌اش از فوتبال اظهار داشت: واقعا متاسفم در روزی که می‌خواستم در یک جشن باشکوه 4 گوشه زمین را ببوسم اما متاسفانه تبدیل به روز تلخی برای من شد.

وی افزود: ما در طول بازی با توجه به اینکه 2 بار از حریف خوب و فرصت‌طلب خود جلو افتادیم می‌توانستیم تیم برتر زمین باشیم و جشن قهرمانی بگیریم اما همه چیز تمام شد و دیگر بهتر است درباره‌اش حرفی نزنیم.

مهدوی‌کیا ادامه داد: وقتی که چهارگوش زمین را برای خداحافظی می‌بوسیدم دیدن هواداران بر روی صندلی‌ها که بهت‌زده بودند روی قلبم سنگینی می‌کرد هرگز دوست نداشتم با این صحنه‌ها از فوتبال خداحافظی کنم اما این اتفاق افتاد و شاید قسمت من بود.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که قبلا هم گفتم یک سال می‌خواهم استراحت کنم و سپس به آینده‌ام فکر کنم از هواداران هم عذرخواهی می‌کنم که روز گذشته در ابتدایی که به زمین آمدم با تشویق‌های یکنواخت آنها روبرو شدم و به همین دلیل باز هم احساسی شدم. واقعا هواداران برای من سنگ تمام گذاشتند.

مهدوی‌کیا درباره خداحافظی کریمی نیز گفت: علی برای این فوتبال خیلی زحمت کشیده و من از این خداحافظی او در روز خداحافظی خودم باور کنید غافلگیر شدم امیدوار هستم که علی همیشه موفق باشد چون یکی از بهترین‌های فوتبال کشورمان بود. شاید کریمی می‌توانست در تنها بازی آینده به تیم ما کمک کند اما او تصمیم خودش را گرفته و نمی‌دانم درباره‌اش چه حرفی بزنم. این اتفاق برای همه سنگین بود.

کد خبر 212700
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز