همشهری آنلاین: کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه از حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات استقبال می کند، گفت: برنامه هایم برای اداره کشور در حوزه های مختلف آماده است و در صورتی که شورای نگهبان بخواهد حاضرم این برنامه ها را به این شورا ارائه دهم.

حجت الاسلام حس روحانی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سئوال که با توجه به اظهار نظر سخنگوی شورای نگهبان مبنی بر این که احتمال دارد این شورا از کاندیداها برنامه هایشان را طلب کند، اظهار کرد: کسی تاکنون در این باره چیزی به بنده و ستاد انتخاباتی ام نگفته است.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: بنده در حال حاضر برنامه های خود در حوزه های مختلف را تهیه و آماده کرده ام و در صورتی که شورای نگهبان چنین رویکردی در پیش بگیرد که از کاندیداها برنامه هایشان را برای اداره کشور بخواهد، مشکلی در این زمینه نخواهم داشت.

وی در پاسخ به این سئوال که اظهارات اخیر آیت الله هاشمی رفسنجانی نشان می دهد که احتمال کاندیداتوری وی در انتخابات افزایش یافته است، در صورت کاندیداتوری آقایان هاشمی و خاتمی حاضر به کناره گیری به نفع این 2 هستید یا خیر؟ گفت: آنچه این دو بزرگوار به بنده گفته اند، این است که در انتخابات پیش رو کاندیدا نخواهند شد، اما در صورت اعلام کاندیداتوری از سوی هر یک از آنها بنده از آن استقبال می کنم.

روحانی در پاسخ به سئوالی درباره اینکه چه زمانی برای کاندیداتوری در انتخابات ثبت نام خواهد کرد گفت: آمده ام که بمانم به همین دلیل در اولین روز ثبت نام ها به وزارت کشور خواهم رفت و ثبت نام خواهم کرد.

کد خبر 212873
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز