همهشری‌آنلاین: دکتر حمید ضیایی‌پرور، مدرس ارتباطات دانشگاه سوره در هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک که در تاریخ 28 اردیبهشت در هتل المپیک تهران و در دومین روز از هفته گرامیداشت روابط‌عمومی، برگزار می‌شود مقاله شبکه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی هوشمند را ارائه خواهد داد.

ضیایی پرور

وی در این مورد معتقد است: روند طبیعی حرکت روابط‌عمومی‌ها به سمت استفاده از ابزارها و تکنولوژی‌هایی است که آنها را به هوش مصنوعی و هوش انسانی نزدیک می‌کند.

او با ذکر این نکته که در مقاله خود به ارائه تعریف و مبانی روابط‌عمومی هوشمند، تعریف و مبانی شبکه‌های اجتماعی مجازی، کاربرد شبکه‌های اجتماعی مجازی در روابط‌عمومی هوشمند، تکنولوژی‌های هوشمند در روابط‌عمومی، روش‌ها و کاربردهای هوشمندسازی روابط‌عمومی مبتنی بر قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی مجازی و ارتباط هوش مصنوعی و هوش انسانی در محیط شبکه‌های اجتماعی خواهد پرداخت گفت: هدف اساسی مقاله این است که با استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی مجازی، شیوه‌ها و تکنیک‌های ارتقای وضعیت روابط‌عمومی در ایران را به وضعیت هوشمند ارایه دهد.

دکتر ضیایی‌پرور گفت: فرضیه اساسی مقاله این است که علی‌رغم وجود موانع و محدودیت‌های بسیار در ایران، روابط‌عمومی‌ها می‌توانند با به کارگیری ویژگی‌ها و قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی مجازی در سامانه‌های آنلاین، رایانه‌ای، موبایلی و سایبری خود، مدلی بومی از روابط‌عمومی هوشمند را در سازمان خود پیاده‌سازی کنند.

اضافه می‌نماید از جدیدترین کتاب دکتر ضیایی‌پرور با عنوان پرتال ایرانی- جلد سوم مجموعه تکنولوژی‌های کاربردی روابط‌عمومی الکترونیک- در هفته روابط‌عمومی رونمایی خواهد شد.

علاقمندان به حضور در هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک می‌توانند از طریق سایت www.eprcenter.ir نسبت به دریافت فرم ثبت‌نام و تکمیل و ارسال آن اقدام کنند.

این همایش در تاریخ 28 اردیبهشت‌ماه و به عنوان یکی از برنامه‌های نخستین هفته روابط‌عمومی کشور (27 اردیبشهت‌ لغایت دوم خردادماه) با حضور اساتید ارتباطات و روابط‌عمومی، مدیران اجرایی، کارشناسان، فعالان و علاقه‌مندان حوزه‌های مختلف رسانه و ارتباطات برگزار می‌شود.

کد خبر 212276
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز