همشهری آنلاین: کتاب سال روابط عمومی ایران (91)، توسط انجمن متخصصان روابط عمومی ایران در 220 صفحه، رنگی و در قطع رحلی انتشار یافت.

pr

به گزارش تبیان، در بخش ابتدایی این کتاب گفت و گو با دکتر مهدی محسنیان راد در خصوص کارکردها، الزامات و نیازهای روابط عمومی ایران، تبیین چالش و فرصت‌های روابط عمومی آنلاین در ایران در گفت و گو با اساتید و صاحبنظران و لزوم نقد اصولی و بنیادین روابط عمومی در ایران در گفت و گو با دکتر اسماعیل قدیمی آمده است.

همچنین برگزاری میزگردی با موضوع "آسیب شناسی آموزش وتدریس روابط عمومی در ایران" ، انتشار مقالاتی در خصوص نظریه بازارپیام، کاربرد اطلاع رسان و خبری روابط عمومی، روابط عمومی سرآمد و روابط عمومی در فضایی از جنس مجازی و پژوهش هایی در رابطه با آموزش رهبری در برنامه آموزشی روابط عمومی، قواعد ارتباطات بحران، وبلاگ ها و هدایت افکار و انگیزه ها و بررسی دیدگاه اساتید ارتباطات نسبت به عملکرد روابط عمومی در ایران از دیگر مطالب این کتاب است.

ارایه گزارش‌های تحلیلی در خصوص وضعیت حرفه و دانش روابط عمومی، بررسی چرایی حضور کم رنگ زنان در مدیریت روابط عمومی، لزوم بازنگری در وب سایت های دولتی و روابط عمومی حرفه ای از دیگر بخش های کتاب سال روابط عمومی می باشد.

همچنین در این کتاب به مهم‌ترین رویدادهای روابط عمومی در سال 91 در ایران و سال2012درجهان، تازه های نشر کتاب در ایران و جهان، معرفی سایت ها و وبلاگ های روابط عمومی، معرفی انجمن های بین المللی روابط عمومی، معرفی جوایز بین المللی روابط عمومی و اشتباهات فاحش روابط عمومی در سال 2012 نیز پرداخته شده است.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب مذکورمی توانند با شماره 66434014 دفترانجمن تماس حاصل نمایند.

کد خبر 206569
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز