چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۴
۰ نفر

وزیر علوم در جشنواره تقدیر از خبرنگاران و روابط عمومی‌های برتر آموزش عالی گفت: باید از تجربیات و توانایی خبرنگاران پیشکسوت در دانشگاه‌ها استفاده شود و دانشگاه جامع علمی کاربردی از ظرفیت استادان پیشکسوت روزنامه‌نگاری برای تدریس به خبرنگاران جوان بهره بگیرد.

جشنواره تقدیر از خبرنگاران و روابط عمومی های برتر آموزش عالی

 کامران دانشجو افزود: در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری باید رشته محل‌های خبرنگاری افزایش یابد. وی به روابط عمومی‌های زیر مجموعه‌ وزارت علوم توصیه کرد که واقعیات را منعکس کنند، دروغ نگویند، بی‌خودی وعده ندهند و اغراق نکنند، بی‌جهت از کسی یا عملی که اشتباه است دفاع نکنند زیرا این کار اعتماد مردم به آنها را خدشه‌دار می‌کند و اگر هم اشتباه رخ داد بهترین راه عذرخواهی است. دانشجو خطاب به روابط عمومی‌ها گفت: خوب است که فعالیت رسانه‌ای مدیران یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران باشد.

وی با بیان اینکه من در زمینه خبرنگاری تخصصی ندارم خطاب به خبرنگاران اظهار کرد: در زمینه‌ای که تخصص ندارید ورود پیدا نکنید، باید ‌شأن و جایگاه نظارتی خبرنگار و رسانه حفظ شود و با رعایت این جایگاه و ‌شأن می‌توان منصفانه به نقد و طرح دیدگاه‌ها پرداخت، به‌طوری که امید به آینده را افزایش داد. دانشجو گفت: نمی‌دانم چرا یک عده‌ای درون کشور سیاه‌نمایی کنند.

کد خبر 205186
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز