همشهری‌آنلاین: هشتم اردیبهشت ماه به عنوان آخرین مهلت ارسال مقاله به هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک اعلام شد. این همایش 28 اردیبهشت ماه سال 92 با شعار «روابط‌عمومی هوشمند؛ سازمان هوشمند» برگزار می‌شود.

دکتر محمد سلطانی‌فر، رئیس کمیته علمی همایش، ضمن بیان مطلب فوق افزود: نتیجه بررسی مقالات تا 15 اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد.

وی یادآور شد فلسفه و معرفت‌شناسی روابط‌عمومی هوشمند- نقشه استراتژیک روابط‌عمومی هوشمند مبتنی بر تلفن همراه و تبلت- نرم‌افزارهای سازمانی و مدیریتی روابط‌عمومی هوشمند- روابط‌عمومی هوشمند و توسعه فضای کسب و کار بنگاه‌های صنعتی و تجاری- آمادگی الکترونیک و روابط‌عمومی هوشمند- ظرفیت‌ها و چالش‌های روابط‌عمومی هوشمند در ارتباطات انسانی- نگاه راهبردی به روابط‌عمومی هوشمند- تجربه و مطالعات موردی روابط‌عمومی هوشمند در سازمان‌ها و کشورهای دیگر و محتوای بومی و ارزش‌های اسلامی در روابط‌عمومی هوشمند به عنوان محورهای هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک می‌باشند.

دکتر سلطانی‌فر از استادان، کارشناسان و علاقمندان روابط‌عمومی، دعوت کرد مقالات خود را تا تاریخ 8 اردیبهشت ماه سال‌جاری به آدرس اینترنتی دبیرخانهinfo@eprcenter.ir ارسال کنند.

رئیس کمیته علمی همایش با بیان این که مقالات ارایه شده نبایستی در همایش‌ها و کنفرانس‌های داخلی و خارجی ارایه شده باشد افزود: درخواست تمدید مهلت ارسال مقالات به تأئید دبیرخانه دائمی همایش رسیده است.

گفتنی است برای نخستین بار در کشورمان قرار است هفته روابط‌عمومی به همت دبیرخانه‌های مشترک روابط‌عمومی الکترونیک و روابط‌عمومی و صنعت از تاریخ 27 اردیبهشت ماه برگزار شود. هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک و دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت از جمله برنامه‌های این هفته است که به ترتیب در تاریخ 28 و 29 اردیبهشت ماه در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

برنامه‌ها و جزئیات بیشتر برای حضور و مشارکت در برگزاری این هفته در سایت www.eprcenter.ir قابل مشاهده و دریافت است.

کد خبر 208224
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز