سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۴:۵۴
۰ نفر

شهرکرد: مدیرکل نوسازی مدارس استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تعهد ساخت هفت‌مدرسه در مناطق محروم توسط مدرسه‌سازان بی‌نام بنیاد برکت، گفت: تاکنون چهار مدرسه شامل 18کلاس درس توسط این بنیاد به بهره‌برداری رسیده است.

بنیاد برکت

به گزارش روابط عمومی موسسه بنیاد برکت، ابوالقاسم علی‌یاری خاطرنشان کرد: پروژه ساخت سه‌مدرسه دیگر در دست احداث است . وی عنوان کرد: مردم از خدمات بنیاد برکت بسیار راضی هستند و دانش‌آموزان مناطق محروم امروز با تلاش این مجموعه از فضاهای مطلوب استفاده می‌کنند. به گفته مدیرکل نوسازی مدارس استان چهارمحال و بختیاری، محل مدارس ساخته‌شده توسط بنیاد برکت در مناطق محروم، صعب‌العبور و روستایی است که فاصله زیادی با مرکز استان دارند.

بنیاد برکت که زیر نظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) شکل گرفته است، به منظور تحقق رهنمود رهبر معظم انقلاب برای ساخت هزار مدرسه در روستاهای کشور، برنامه ساخت 318مدرسه در قالب 1387 کلاس درس را در 30 استان در مرحله نخست دستیابی اهداف خود قرار داده است. طبق اطلاعیه این بنیاد، برنامه‌ریزی‌های لازم برای ساخت حدود 70 مدرسه در مناطق محروم کشور تا پایان سال تحصیلی 92-91 ، انجام شده است.

کد خبر 211752

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز