همشهری آنلاین: جلد اول کتاب خاطرات آیت الله سید محمد خامنه‌ای برادر بزرگ‌ رهبر انقلاب،تا شروع نمایشگاه کتاب رونمایی و توسط مؤسسه فرهنگی هنری و انشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی روانه بازار کتاب خواهد شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی انشارات مرکز اسناد انقلاب کتاب خاطرات «آیت الله سید محمد خامنه‌ای» برادر بزرگ‌ رهبر انقلاب است که جلد اول آن که در بردارنده 550 صفحه در 6 فصل تنظیم گردیده است.

در این اثر اسناد و تصاویری از آیت‌الله سیدمحمد خامنه‌ای گنجانده شده است که در نوع خودش منحصر به فرد می باشد، همچنین لحن کلام راوی، لحن جذاب و شیوایی است که خواننده با آن مأنوس خواهد شد به نوعی که مطالعه خاطرات ایشان را پی خواهد گرفت.

جلد اول این کتاب ماحصل 50 ساعت مصاحبه مرکز اسناد انقلاب اسلامی با آیت‌الله سیدمحمد خامنه‌ای و نیز 30 جلسه مصاحبه تکمیلی که توسط « کامور بخشایش » و «جواد عربانی» صورت پذیرفته است. همچنین این کتاب به خاطرات این شخصیت از دوران کودکی تا پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد و 200صفحه از این کتاب حاوی بخش ارزشمندی از خاطرات دوران کودکی و نوجوانی راوی و رهبر انقلاب اختصاص دارد که این مهم آن را منحصر به فرد کرده است چرا که این کتاب خانواده‌ای که مقام معظم رهبری با آن زندگی کرده‌اند را روایت می‌کند و پیشینه خانوادگی خاندان حسینی خامنه‌ای را به روایت می‌کشد؛البته از آنجایی که حجم خاطرات آیت‌الله سیدمحمد خامنه‌ای مفصل و زیاد بوده است جلد دوم نیز در حال نگارش است.

  این کتاب دو تدوین گر دارد و جواد کامور بخشایش و جواد عربانی کار تدوین این کتاب را انجام داده‌اند این اثر برای نخستین بار در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران روانه بازار نشر می‌شود.

کد خبر 210501
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز