همشهری آنلاین: دبیر علمی کنگره امام مهدی(عج) و آینده جهان از برگزاری این کنگره در روزهای دهم، یازدهم و دوازدهم رجب مصادف با سی و یکم اردیبهشت و یکم و دوم خرداد در نجف و کربلا خبر داد.

کارگر

مهر نوشت: حجت الاسلام رحیم کارگر، دبیر علمی کنگره امام مهدی(عج) و آینده جهان از برگزاری این همایش در روزهای دهم، یازدهم و دوازدهم رجب مصادف با سی و یکم اردیبهشت و یکم و دوم خرداد خبر داد.

وی اظهار داشت: در این کنگره نزدیک به 50 نفر از پژوهشگران، اساتید و صاحبنظران مباحث مهدویت شرکت می کنند و در 4 کمیسیون تخصصی به ارائه مقالات و دیدگاه های خود به زبان عربی می پردازند.

وی ادامه داد: این کنگره در روزهای دهم و یازدهم رجب در شهر مقدس نجف اشرف و دانشگاه کوفه برگزار می شود و ادامه آن در تاریخ دوازدهم رجب در شهر مقدس کربلا و دانشگاه کربلا برگزار خواهد شد.

مدیر گروه آینده پژوهی پژوهشکده مهدویت افزود: تاکنون سه جلد از مجموعه مقالات دریافت شده آماده چاپ و انتشار شده و بقیه جلدها نیز در حال چاپ و انتشار است.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی اضافه کرد: لازم به توضیح است که اعضای هیئت علمی و محققان پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دانشگاه باقرالعلوم شرکت خوب و گسترده ای در این کنگره داشته اند و با ارائه مقالات بر غنای علمی این کنگره افزوده‌اند.

دبیر علمی کنگره امام مهدی(عج) و آینده جهان در پایان افزود: این کنگره با حضور اساتید برجسته حوزه های علمیه نجف اشرف و قم و نمایندگان مراجع و دانشگاهیان ایران و عراق در عتبات عالیات برگزار خواهد شد و امیدواریم شاهد ثمرات و برکات آن باشیم.

کد خبر 210208
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز