همشهری آنلاین: دبیر ستاد تسهیلات سفرهای کشور گفت: احیای حقوق گردشگران با فعالیت پیوسته وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات حکومتی در ایام نوروز مهیا شده است.

گردشگران نوروزی

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا ˈعلیرضا مختاریˈ افزود: مبنای فعالیت وزارت دادگستری، سازمان تعزیرات حکومتی و واحدهای تابعه، احیای حقوق گردشگران نوروزی است.

وی تاکید کرد: از این رو برخورد قانونی با واحدهای متخلف اعم از پایانه ها، توزیع کنندگان فرآورده های سوختی، مواد غذایی، مراکز بهداشتی، مراکز اقامتی و دفاتر خدمات مسافرتی در دستور کار این ستاد قرار دارد.

مختاری افزود: مدیران اجرایی تمامی دستگاه‌های تابعه تعامل و مشارکتی قابل توجه با اعضای ستاد مرکزی سفرهای کشور داشته اند و امکان استفاده مسافران نوروزی از ظرفیت‌های شعب تعزیرات و نیز مجتمع های کشیک شورای حل اختلاف در سراسر کشور مهیا است.

براساس گزارش ستاد مرکزی تسهیلات سفرهای کشور، مختاری ادامه داد: برای پاسخگویی مطلوب و استیفای حقوق گردشگران نوروزی از سوی اعضای ستاد مرکزی سفرهای کشور، وزارتخانه دادگستری و نهادهای تابعه همانند سنوات گذشته در تعطیلات نوروزی فعال هستند و گردشگران می توانند از طریق شماره های 88945857 و 88945858 با مسئولین این بخش در ارتباط باشند.

دبیر ستاد مرکزی تسهیلات سفرهای کشور گفت: گردشگران می توانند در صورت مشاهده افزایش قیمت درهر یک از بخش های خدمت رسان در ایام نوروز با شماره پیامک 30009651 سازمان تعزیرات، تلفن گویای 09651 و وب سایت سازمان تعزیرات به آدرس www.tazirat.gov.ir ارتباط برقرار کنند.

بازدید از تردد مسافران نوروزی در استان البرز

رییس ستاد مرکزی تسهیلات سفرهای کشور نیز با حضور در محل ستاد تسهیلات سفر استان البرز، مدیریت تردد و اسکان گردشگران نوروزی این استان را مطلوب ارزیابی کرد.

ˈمنوچهر جهانیانˈ در این بازدید گفت: استان البرز تاکنون به عنوان دومین استان از نظر تردد مسافران نوروزی به ثبت رسیده است.

به گفته معاون گردشگری کشور، نحوه خدمت رسانی خادمین نوروزی ستاد تسهیلات سفر این استان در زمینه جابه جایی، اسکان و فراهم آوردن امکانات مورد نیاز گردشگران قابل توجه بوده است.

رییس ستاد مرکزی تسهیلات سفرهای کشور، بازدیدی از پایگاه های هلال احمر، امداد ونجات، مرکز مدیریت راه های استان نیز داشت با تعدادی از گردشگران این استان نیز به گفت و گو پرداخت و از نزدیک میزان رضایتمندی آنان را مورد بررسی قرار داد.

کد خبر 206470
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز