همشهری آنلاین: مدیرکل امور مراکز و خدمات گردشگری و معاون نظارت ستاد سفرهای کشور گفت: نظارت بر اماکن گردشگری از دو ماه پیش تشدید شده و در نوروز 92 بیشتر نیز خواهد شد.

سفرهای نوروزی

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرتضی شریفی در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در صورت بروز تخلف در تأسیسات گردشگری، این سازمان حداکثر ظرف 24 ساعت مشکل را رفع می کند.

شریفی با اشاره به اینکه معاونت گردشگری فارس نظارت بر تأسیسات گردشگری استان را بر عهده دارد، ادامه داد: مسافرانی که به شیراز سفر می کنند می توانند در صورت مشاهده تخلف، گران فروشی یا مشکلات دیگر با سامانه 09669 تماس بگیرند یا با مراجعه به نشانی اینترنتی STSI.IR اعلام شکایت کنند.

وی گفت: مسافران همچنین می‌توانند شکایت‌های خود را به شماره های 021-66582054 ارسال کنند تا رسیدگی شود.

به گفته شریفی، نظارت‌ها از دو ماه پیش تشدید شده و در جریان این نظارت‌ها برخی دفترهای خدمات مسافرتی در تهران تعدیل و تعلیق شده اند.

مدیرکل امور مراکز و خدمات گردشگری کشور افزود: در حوزه نظارت بر تورها مشکلاتی در حوزه فروش بلیت های چارتری پدید آمد که با هماهنگی سازمان هواپیمایی کشور با کسانی که حقوق مسافران را پایمال می کردند برخورد شده و این پیگیری ها ادامه پیدا می کند.

او ادامه داد: تشدید نظارت ها نتیجه تفاهمنامه ای است که میان سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و معاونت گردشگری کشور منعقد شده و همکاران ما حتی در روزهای تعطیل مشغول ارائه خدمات هستند و نظارت ها را تشدید کرده ایم.

مدیرکل امور مراکز و خدمات گردشگری کشور همچنین در دیدار از ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی فارس از این ستاد تقدیر کرد.

شریفی در این برنامه دیدار گفت: تنوع اقلام در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی فارس مانند رونمایی از سایت ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این استان، نشان می دهد که برنامه ریزی دراز مدتی برای این خدمات انجام شده؛ از این رو زحمات همکاران ما شایسته تقدیر است.

او ادامه داد: بر اساس نظارت های انجام شده و گزارش های رسیده فارس در مقایسه با دیگر استان های کشور در جایگاه بسیار خوب قرار دارد.

کد خبر 205876
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز