مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از انجام 417 عملیات و امدادرسانی به بیش از 3 هزار و 671 تن از مسافران از ابتدای آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروزی تا صبح روز 29 اسفند خبر داد.

محمود مظفر در تشریح عملکرد امدادگران این سازمان در طرح امداد و نجات نوروزی 92 با بیان اینکه از 24 اسفند امسال تاکنون 417 عملیات ازجانب امدادگران پوشش داده شده است گفت: از این میان چهار هزار و 376 تن دچار حادثه شده‌اند.

وی با بیان اینکه 3 هزار و 671 تن ازجانب امدادگران امدادرسانی شدند گفت: 642 تن نیز در این پنج روز از مرگ حتمی با کمک امدادگران نجات یافتند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر با بیان اینکه از این میان 373 تن که در این حوادث دچار مجروحیت شده بودند به بیمارستان منتقل شدند گفت: 269 تن نیز به صورت سرپایی و در محل ازجانب امدادگران درمان شدند.

مظفر با بیان اینکه در این مدت 61 مورد عملیات رهاسازی ازجانب امدادگران انجام شده است گفت: همچنین 966 تن نیز ازجانب جمعیت هلال‌احمر اسکان اضطراری داده شده‌اند.

وی با بیان اینکه در این مدت 50 مورد عملیات هوایی ازجانب بالگردهای این سازمان انجام شد گفت: تیم امداد هوایی این سازمان در 35 ساعت پرواز به خدمت رسانی به مسافران نوروزی پرداخته است.

کد خبر 205828
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز