همشهری آنلاین: جمشید مشایخی ضمن آرزوی سلامتی و پیروزی برای همه ایرانیان، توصیه کرد مردم در تعطیلات نوروزی حتما سری به طبیعت بزنند و از زیبایی آن استفاده کنند.

جمشید مشایخی

جمشید مشایخی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر و خطاب به مردم ایران گفت: ابتدا باید نوروز را خدمت تمامی هم‌وطنان عزیزم تبریک عرض کنم و بگویم که برای همه آنها آرزوی سلامتی و پیروزی دارم و امیدوارم هیچ زمانی درد و غمی نداشته باشند.

وی افزود: این آرزوهایی که گفتم تنها خواسته من نیست و فکر می‌کنم خواسته تمامی هنرمندان این مرز و بوم باشد. ما خاک پای همه مردم ایران هستیم.

بازیگر فیلم سینمایی "یک بوس کوچولو" با بیان اینکه بازیگران شادیشان را از مردم می‌گیرند، گفت: همه جای ایران زیباست. مخصوصا در ماه‌های فروردین و اردیبهشت جای جای ایران و هر جا که قدم بزنی زیبا و دیدنی است به همین دلیل به مردم کشورم پیشنهاد می‌کنم از شهرهای مختلف در فرصت تعطیلات نوروز دیدن کنند. من نمی‌توانم بگویم کجای ایران زیباتر و برای سفر بهتر و مناسب‌تر است؛ چراکه همه جا بوی ایران را می‌دهد و به قول معروف همه جای ایران سرای من است.

بازیگر فیلم سینمایی " کمال الملک" در پیشنهاد خود برای پایتخت‌نشینانی که نوروز در تهران می‌مانند یا سایر هم‌وطنانی که در ایام عید به تهران سفر می‌کنند نیز عنوان کرد: در اطراف و حومه تهران نقاط سر سبز وجود دارد؛ نقاطی که در آنجا مردم بهتر می‌توانند طبیعت را حس کنند.

مشایخی در پایان بیان کرد: در شهر تهران که فقط ساخت و ساز می‌بینیم و کمتر از طبیعت خبری هست اما به محض اینکه پا را از تهران بیرون می‌گذاریم با طبیعت خدا مواجه می‌شویم. گرچه ما هم جزیی از طبیعت خدا هستیم منتها چون از هم دوریم، متاسفانه با هم بیگانه هم شده‌ایم.

کد خبر 205802

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز