همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران پیش بینی کرد که مصرف بنزین در روزهای تعطیل نوروز تا ١٠٠ میلیون لیتر افزایش یابد.

ˈمصطفی کشکولیˈ  در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به آغاز سفرهای برون شهری در نقاط مختلف کشور از روزهای گذشته گفت: مصرف بنزین کشور در روزهای پنج شنبه و جمعه ٢٤ و ٢٥ اسفند ماه به حدود ٦٨ تا ٧٠ میلیون لیتر افزایش یافت که پیش‌بینی می کنیم این میزان در روزهای تعطیل پیش رو تا ١٠٠ میلیون لیتر افزایش یابد.

وی در مورد خدمات رسانی به مردم در ایام نوروز، اعلام آمادگی کرد و افزود: ذخیره سازی بنزین از ماه‌ها قبل آغاز شده و وضعیت ذخیره سازی فرآورده کشور مطلوب است.

این مقام مسئول افزود: گشت‌های ویژه بازرسی و بررسی نواقص احتمالی جایگاه‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در سه مرحله نسبت به بازرسی دقیق جایگاه‌های سراسر کشور اقدام خواهند کرد که این بازرسی ها در 10 مسیر اصلی کشور انجام خواهد شد.

کشکولی افزود: مرحله اول این بازرسی‌های در فاصله روزهای دوم تا ششم اسفند ماه انجام شد که مرحله دوم آن نیز که از ٢٥ اسفند آغاز شده است و تا ٢٩ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به بازرسی‌های دقیق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در ایام نوروز به منظور آمادگی کامل این جایگاه‌ها برای سوخت رسانی مطلوب به مسافران گفت: مرحله سوم این بازرسی‌ها در ایام نوروز و در فاصله روزهای ٩ تا ١٣ فروردین ماه سال آینده انجام خواهد شد.

 

کد خبر 205651
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز