همشهری آنلاین: معاون اجتماعی ناجا گفت: انتخابات سال آینده در امن‌ترین و بهترین شرایط انجام می‌شود؛ برخی افراد نگران بروز مسائلی مانند مشکلاتی فتنه 88 هستند اما باید بدانیم که 70 درصد این مسائل از بین رفته است.

منتظرالمهدی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سعید منتظرالمهدی معاونت اجتماعی ناجا، در دیدار با کارکنان معاونت اجتماعی ناجا ضمن تبریک پیشاپیش عید نوروز با اشاره به اینکه همزمان با خانه تکانی منزل باید به خانه تکانی دل نیز پرداخت، اظهار داشت: در پایان سال باید به ارزیابی خود و اعمالمان بپردازیم تا بتوانیم با سرعت به اهداف الهی برسیم.

وی با اشاره به اینکه پلیس و بویژه کارکنان معاونت اجتماعی در مسندی قرار گرفتند که باید به جامعه سازی بپردازند، تصریح کرد: لازمه ساختن جامعه، خودسازی است.

منتظرالمهدی ادامه داد: ما در جایی قرار گرفته‌ایم که باید با مردم ارتباط داشته باشیم که البته با وجود گسترش راه‌های ارتباطی این کار راحت نیست، اما اگر این ارتباط با مردم شکل بگیرد، پلیس می‌تواند از تمام پتانسیل‌های موجود در جامعه جهت اجرای هرچه بهتر ماموریت های خود استفاده کند.

معاون اجتماعی ناجا با بیان اینکه امنیت جاری در جامعه رهین خون شهدا است، یادآور شد: شهدا در زمین گمنام و در آسمان مشهور هستند و ما همواره باید به این مردان بی ادعا تمسک جسته و از آنان مدد بخواهیم.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: نهادینه کردن چهره اجتماعی پلیس، پلیسی با اقتدار و در عین حال اخلاق گرا در جهت جلب مشارکت عمومی مردم، از وظایف معاونت اجتماعی نیروی انتظامی است.

منتظرالمهدی افزود: معاونت اجتماعی ناجا چشم و دیده بان نیروی انتظامی است که با رصد، تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف اجتماعی باید راه را برای اقدامات پیشگیرانه و انتظامی هموار کند.

وی گفت: احیای فرهنگ دینی و صیانت از آن، وظیفه ذاتی معاونت اجتماعی است.

منتظرالمهدی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت معیشتی کارکنان نیروی انتظامی بالاخص معاونت اجتماعی اشاره کرد و اذعان داشت: خوشبختانه تدبیر و نظر فرماندهی نیروی انتظامی به نحوی است که به وضعیت زندگی و معیشت کارکنان بسیار اهمیت داده و البته این نشان از بینش و آینده نگری ایشان نیز دارد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ایران با وجود تحریم های بسیار، در آخرین پیچ های صعب العبور مسیر خود و نزدیک شدن به قله پیروزی است، این در حالی است که تصور دشمن این بود که با اعمال فشارها در کشور اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت زمین گیرشدن ما قطعی است، اما هم اکنون افق های بسیار روشنی را در پیش رو داریم.

منتظرالمهدی با بیان اینکه مملکت ایران، اسلامی و صاحب اصلی آن امام زمان (عج) است، اظهار داشت: ان‌شاالله سال آینده سال بسیار خوبی خواهد بود و انتخابات نیز در امن ترین و بهترین شرایط رخ می دهد؛ برخی افراد نگران بروز مسائلی مانند مشکلاتی که در فتنه 88 رخ داد، هستند اما باید بدانیم که در حال حاضر 70 درصد این مسائل از بین رفته است.

این مقام ارشد انتظامی اذعان داشت: هم اکنون وظیفه همگان بخصوص پلیس به دلیل نوع ماموریت ها و وظایف خود، امید آفرینی در میان ملت است.

وی به شعار نوروزی پلیس مبنی بر "نوروز پرنشاط با رعایت قانون و احترام به دیگران" نیز اشاره کرد و از همگان بویژه کارکنان معاونت اجتماعی ناجا خواست تا در سفرهای خود قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

معاون اجتماعی ناجا یادآور شد: براساس آمارهای موجود بیشترین حوادث رانندگی سال گذشته در ایام تعطیلات نوروز بر اثر سرعت و سبقت غیر مجاز و بین ساعات 16 تا 20 رخ داده است.

کد خبر 205378
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز