همشهری آنلاین: آذر هاشمی نوازنده سنتور و مدرس و عضو کانون مدرسان خانه موسیقی برای سومین سال پیاپی به عنوان بازرس خانه موسیقی انتخاب و با تصویب مجمع عمومی حق عضویت سالانه از 20 به 50 هزار تومان افزایش یافت.

به گزارش سایت خانه موسیقی مجمع عمومی خانه موسیقی عصر یکشنبه 20 اسفند در ساختمان فاطمی تشکیل شد و آذر هاشمی به عنوان بازرس خانه برای سومین دوره انتخاب شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه خانه موسیقی با حضور نمایندگان هیئت مدیره هر یک از کانون ها و اعضای هیئت مدیره اصلی خانه در ساختمان فاطمی تشکیل و انتخابات بازرس هیئت مدیره برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حمید رضا نوربخش، مدیر عامل خانه گزارشی از فعالیت های سال 91 خانه موسیقی به مجمع ارائه کردند و سپس آذر هاشمی(بازرس) گزارش خود را از عملکرد، فعالیت ها و همچنین گردش مالی خانه برای اعضای مجمع قرائت کرد.

پس از ارائه گزارش بنا به پیشنهاد هیئت مدیره، مجمع عمومی خانه موسیقی پیشنهاد هیئت مدیره و شورای عالی را مبنی بر افزایش حق عضویت سالانه به 50 هزارتومان تصویب کرد.

در ادامه آذر هاشمی و بهروز مبصری برای سمت بازرسی خانه موسیقی کاندیداتوری خود را اعلام کردند. در این جلسه 22نفر با 10وکالت نامه برای رای گیری حاضر بودند که در مجموع 32 رای اخد شد و آذر هاشمی با 25 رای بار دیگر برای سمت بازرسی انتخاب گردید و بهروز مبصری نیز با 7 رای بازرس علی البدل خانه شد

کد خبر 204967
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز