سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۶:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاهی از نقاشی های مهرناز سلیمی با عنوان «رهایی» از 11 اسفند در گالری «ساربان» برگزار می‌شود.

نقاشی

به گزارش همشهری آنلاین، این نمایشگاه که شامل 35 اثر از این هنرمند است با تکنیک ترکیب مواد در ابعاد مختلف خلق شده اند، کوچکترین این آثار 20*18سانتی متر و بزرگترین آنها 50*70سانتی متر می‌باشد، عصر جمعه 11 اسفند ماه از ساعت 16 تا 20 افتتاح می‌شود.

مهرناز سلیمی متولد 1351 تهران است این نمایشگاه هشتمین نمایشگاه انفرادی وی در زمینه نقاشی است و تاکنون در نمایشگاه های متعدد گروهی و انفرادی در گالری های (هفت ثمر،فرهنگسرای نیاوران،برگ،آریا،صبا،موزه امام علی،گالری پیکاسو،لاله،گلستان) مشارکت داشته است.

مهرناز سلیمی در مورد عنوان نمایشگاه و سوژه کارهایش گفت: آنچه ذهنم را همواره به خود معطوف داشته است احساس کامل رهایی و داشتن لحظه های ناب و یکی شدن با طبیعت بوده است؛ احساس سبکی و نبودن دغدغه های همیشگی و برای رسیدن به آن که فقط در زمان انجام نقاشی آن را تجربه کرده ام مسیری طولانی را طی نموده ام.

کارهایم فضاهایی هستند که همواره آرزوی بودن در آنها را داشتم و این جستجو مرا در احساس و لحظات توصیف نشدنی قرار می‌دهد، طبیعتی که همواره مرا به سوی خود فرا می خوانده تنهایی ام را کامل نموده و آگاهی جامعی را به ذهنم می‌داده است.

نمایشگاه رهایی تا 21 اسفند ماه همه روزه بجز سه‌شنبه ها از ساعت 16 تا 20 دایر است.

علاقمندان می‌توانند تا 21 اسفند برای بازدید از این آثار به گالری ساربان واقع در خیابان شهید بهشتی،خیابان صابونچی(مهناز)،کوچه مهماندوست،شماره 8 مراجعه کنند یا با شماره تلفن 88504226 تماس بگیرند.

گالری ساربان روز های سه‌شنبه و تعطیلات رسمی بجز جمعه‌ها تعطیل است.

کد خبر 203112

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز