گروه شهری: مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از اجرای روکش ‌آسفالت در پل جنوب به غرب و پل شمال به شرق تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شیخ‌ فضل‌الله با بزرگراه جناح خبرداد.

محمدحسن ‌وساق ضمن اعلام خبر فوق افزود: اقدامات باقیمانده در این دو سازه‌ ترافیکی شامل تکمیل اتصالات و شیب‌‌راهه‌های ورودی و خروجی است که عملیات مربوط به آن به‌طور بی‌وقفه ادامه دارد.وی همچنین در تشریح روند پیشرفت عملیات‌اجرایی در سایر بخش‌های این پروژه، از اتمام نصب سگمنت‌ها در تمام پل‌های اصلی و جهتی خبرداد و گفت: پل‌اصلی غرب به شرق و پل‌های جهتی غرب به شمال و شرق به جنوب تقاطع شیخ‌ فضل‌الله- جناح هم‌اکنون در حال اجرای عملیات‌تکمیلی شامل کشش کابل‌ها، تزریق بتن و... هستند که پس‌از آن، مرحله روکش آسفالت پل‌ها انجام خواهد شد.

به گفته مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، پیشرفت عملیات‌اجرایی در پروژه تقاطع غیرهمسطح شیخ‌فضل‌الله- جناح به مرز 85درصد رسیده ‌است. پل‌های جنوب به غرب و شمال به شرق این تقاطع که به‌تازگی زیر روکش‌آسفالت رفته،180متر طول و 10متر عرض دارند و برای احداث هریک از آنها 86قطعه ‌بتنی پیش‌ساخته به‌‌کار رفته است.

کد خبر 202740
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز