همشهری آنلاین: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از زیر آسفالت رفتن اولین بخش از طول مسیر بزرگراه در حال احداث امام علی (ع) خبر داد و گفت: بزرگراه امام علی (ع) حدفاصل بزرگراه بعثت تا کمربندی شهرری، به طول ۶ کیلومتر هم اکنون تحت اجرای روکش آسفالت، نصب گاردریل و پایه‌های روشنایی است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تهران سما،  مازیار حسینی با بیان این مطلب افزود: باند غربی این مسیر ۶ کیلومتری که سبب اتصال شهر ری به معابر بزرگراهی شهر تهران می‌شود در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی در خصوص باند شرقی این مسیر نیز گفت: در باند شرقی این مسیر ۶ کیلومتری نیز اقدامات عمرانی با سرعت مناسب جریان داشته و حدود ۷۰ درصد از مسیر زیر لایه‌های بیس و ساب بیس آسفالت رفته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری  دیگر بخش‌های این بزرگراه شمالی _ جنوبی را در حال آماده شدن با کیفیت مناسب اعلام کرد و افزود: به موازات پیشرفت عملیات اجرایی در مسیر اصلی بزرگراه، احداث تقاطع‌های موجود درحد فاصل بزرگراه بعثت تا کمربندی شهر ری نیز تقریبا رو به اتمام است.

حسینی اظهار داشت: هم اکنون پل‌های اصلی تقاطع بزرگراه دولت آباد زیر روکش آسفالت رفته و نصب هندریل‌های آن نیز پایان یافته است.

 

کد خبر 201930
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز