گروه شهری: عملیات نصب یکی‌از پل‌های فلزی درنظر گرفته‌شده برای مسیر غرب به شرق تقاطع بزرگراه فتح با رودخانه‌کن به پایان رسید.

pol

 محمدحسن وساق، مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمـان مهندسـی و عمـران شهـر تهـران، با اعلام این خبر گفت: پل نصب‌شده که امکان تردد خودروهای سنگین نیز از روی آن وجود دارد، هم‌اکنون درحال اجرای مراحل‌نهایی عملیات‌عمرانی شامل رنگ‌آمیزی و پخش روکش اپوکسی است و ظرف روزهای آینده آماده بهره‌برداری می‌شود.

25آبان در پی بارندگی‌های دنباله‌دار و سیل‌گونه، دو پل در مسیر رودخانه کن دچار آسیب شدند که شهرداری کار بازسازی آنها را برعهده گرفت. در پی این حادثه پایه‌های قدیمی پل کن در محل تقاطع بزرگراه فتح با این رودخانه ریزش کرد اما شهرداری وعده داد که به سرعت ظرف دو‌ماه، کنارگذر غرب به شرق و پس از آن با فوریت کمتر کنارگذر شرق به غرب این پل برای تردد خودروها را ایمن‌سازی و بازسازی کند.

وساق در این‌باره گفت: مراحل‌اولیه مونتاژ پل‌شمالی این تقاطع به‌اتمام رسیده و عملیات آماده‌سازی کوله‌ها در این بخش‌ با پیشرفت 90درصدی همراه بوده است. همچنین عملیات نصب پل‌شمالی که دسترسی غرب به شرق را فقط برای خودروهای سبک تأمین می‌کند، متعاقب انحراف ترافیک و حمل‌پل به‌محل موردنظر آغاز می‌شود. به‌گفته مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، عملیات نصب پل‌شمالی تقاطع بزرگراه فتح با رودخانه‌کن پس‌از اجرای عملیات انحراف ترافیک، حداقل به یک‌هفته زمان نیاز دارد.

کد خبر 199124
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز