مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۰:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مترو تهران به منظور تسهیل در انتقال مراجعه کنندگان به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته است.

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با داشتن سابقه جابجایی مسافران در روزهای پر ازدحام نظیر عید سعید فطر و همچنین ظرفیت لازم برای جابجایی مسافران و بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب این افراد را از تمامی ایستگاه‌های مترو به ایستگاه‌های مصلی و شهید بهشتی در شمال و جنوب مصلی امام خمینی انتقال می دهد.

این شرکت در مدت برگزاری نمایشگاه کتاب با افزایش تعداد واگن‌های اعزامی و کاهش فاصله زمانی حرکت قطارها در طی روزهای عادی و در روزهای تعطیل در تمام خطوط در خدمت بازدیدکنندگان از نمایشگاه خواهد بود.

با توجه به یکسان بودن فاصله مکانی دو ایستگاه شهید بهشتی و مصلی به محل برگزاری نمایشگاه بازدیدکنندگان می توانند از هر دو ایستگاه برای سوارو  پیاده شدن استفاده کنند.

شرکت بهره برداری مترو به مسافران توصیه می کند به دلیل شلوغی و ازدحام در ایستگاه‌های مترو در روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب، به هنگام سوارو  پیاده شدن به توصیه‌های ماموران مترو توجه کنند.

کد خبر 20112

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز