على مولوى: داوران مسابقه‌ی ایران هشتمین جشنواره‌ى بین‌المللی پویانمایی تهران داوری 92 اثر معرفی شده از سوی هیئت انتخاب جشنواره را شروع کردند.

داوران، کارشان را شروع کردند

«محمدرضا عابدی» کارگردان و انیماتور، «علیرضا کاویان‌راد» مدرس دانشگاه، کارگردان و انیماتور، «کیارش زندی» مدرس دانشگاه، کاریکاتوریست، انیماتور و سردبیر، «افسانه شعبان‌نژاد» نویسنده و شاعر کودک و نوجوان و «فاطیما یثربی» انیماتور و کارگردان اعضای هیئت داوری مسابقه‌ی ایران این جشنواره‌ هستند که از دوشنبه 23 بهمن ماه کار خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هیئت انتخاب جشنواره‌ی پویانمایی تهران این فیلم‌ها را از بین 750 فیلم انیمیشن که به دبیرخانه‌ی جشنواره رسیده بود انتخاب و معرفی کرد.

هیئت انتخاب بخش مسابقه‌ی ایران از «مهدی خرمیان» کارگردان و مدرس دانشگاه، «حسین صافی» کاریکاتوریست و کارگردان، «مریم کشکولی‌نیا» کارگردان و استاد دانشگاه، «هدی اثنی‌عشری» کارگردان و «امیر سحرخیز» طراح جلوه‌های بصری و کارگردان تشکیل شده است. این هیئت از فیلم‌های رسیده سه انیمیشن بلند، 62 انیمیشن کوتاه، 18 اثر دانشجویی و 9 انیمیشن دینی (در مجموع 92 اثر) برای حضور در بخش مسابقه‌ی ایران انتخاب کرد.

گفتنی است هشتمین جشنواره‌ی بین‌المللی پویانمایی تهران، امسال از یک‌شنبه 13 تا پنج‌شنبه 17 اسفند در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری برگزار خواهد شد.

داوران، کارشان را شروع کردند

کد خبر 200307
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز