همشهری آنلاین: مدیر عامل نشر شهر از برگزاری نمایشگاه یاد یار مهربان در ۱۲ اسفند ماه همزمان با بهره برداری از فاز اول باغ کتاب تهران خبر داد و گفت: در نمایشگاه یاد یار مهربان کتاب‌ها با ۲۵ درصد تخفیف عرضه می‌شوند.

 

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تهران سما، امیرمسعود شهرام نیا درباره برگزاری نمایشگاه یاد یار مهربان اظهار داشت: نمایشگاه یاد یار مهربان ۱۲ تا ۱۸ اسفند ماه در باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد و بیش ۵۳۰ ناشر، کتاب به نمایشگاه تحویل دادند و همچنین بیش از ۲۲ هزار عنوان کتاب به ثبت رسیده است.

مدیر عامل نشر شهر در ادامه با اشاره به همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت آموزش و پرورش با شهرداری تهران برای برگزاری نمایشگاه یاد یار مهربان، افزود: علاوه بر شهروندان مخاطبان خاص نمایشگاه یاد یار مهربان، مدارس پایتخت، حوزه‌های علمیه تهران و تعدادی از کتابخانه‌های شهر هستند، با این تفاوت که امسال در نمایشگاه بخشی نیز به خانواده‌ها اختصاص یافته است.

شهرام نیا گفت: با توجه به موضوع گران شدن کاغذ و کتاب، شهروندان می‌توانند در نمایشگاه یاد یار مهربان کتاب‌ها را با تخفیف ۲۵ درصدی تهیه کنند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز با بیان اینکه باغ کتاب تهران با معماری و طراحی خاص برای برگزاری نمایشگاه‌های کتاب احداث می‌شود و افتتاح این مرکز تقریبا مصادف با برگزاری نمایشگاه یاد یار مهربان خواهد بود، افزود: بنابراین تصمیم گرفتیم دهمین نمایشگاه را که هر ساله در ایام هفته کتاب در بوستان گفتگو برگزار می‌شد امسال در باغ کتاب تهران و همزمان با افتتاح این مرکز برپا کنیم.

بنا بر این گزارش، باغ کتاب تهران در زمینی به مساحت ۱۰۰ هزار مترمربع و بنایی به وسعت ۵۴ هزار و ۷۱۹ مترمربع احداث می‌شود. دسترسی محلی آسان به باغ کتاب، وجود پارکینگ، تجهیزات الکترونیکی، کافه کتاب و کلینیک کتاب درمانی و امکانات دیگر، فضای مفرح و مجهزتری را در اختیار بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه یاد یار مهربان قرار می‌دهد و دهمین نمایشگاه یاد یار مهربان، اسفند ماه در باغ کتاب تهران واقع در کتابخانه ملی، اتوبان حقانی، برگزار خواهد شد.

کد خبر 198404
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز