همشهری‌آنلاین: برگزیدگان دومین دوره جایزه دکتر فتح‌الله مجتبایی با حضور برخی از چهره‌های دانشگاهی روز یک شنبه سوم دی در شهر کتاب برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهر کتاب ،مراسم معرفی برگزیدگان دومین دوره‌ی جایزه‌ دکتر فتح‌الله مجتبایی و اهدای جوایز ساعت 16 و 30 دقیقه  روز یک‌شنبه، سوم دی‌ماهبا حضور اصحاب فرهنگ و اندیشه در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

در این مراسم، دکتر فتح‌الله مجتبایی، دکتر ضیاء موحد و دکتر حسین معصومی‌ همدانی درباره‌ی وضعیت‌ پایان‌نامه‌های دکتری دانشگاه‌ها در حوزه‌ی ادبیات و علوم انسانی و آسیب‌شناسی آن، دکتر شهرام پازوکی درباره‌ی ویژگی‌های پایان‌نامه‌ی برگزیده‌ی رشته‌ی «ادیان و عرفان» و دکتر محمد دهقانی درباره‌ی ویژگی‌های پایان‌نامه‌ی برگزیده‌ی رشته‌ی «زبان و ادبیات فارسی» سخن می‌گویند.

به گزارش همشهری‌آنلاین برگزیده نخستین دوره جایزه استاد مجتبایی  پایان نامه دکتری «سمیرا بامشکی» دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد و با عنوان «تحلیل روایت شناسانه داستان های مثنوی» بود.

این تز دکتری که استاد راهنمای آن محمدتقی پورنامداریان و استادان مشاور آن ابوالقاسم قوام و محمد تقوی بوده اند، در تابستان 1389 در دانشگاه فردوسی مشهد ارائه شد و توانست نمره 20 را از استادان مربوطه دریافت کند.

از قرار علاوه بر اهدای جایزه از سوی شهر کتاب تمهیداتی برای انتشار عموم این رساله‌ها اندیشیده شده است.

از دانشجویان و علاقه‌مندان دعوت شده است برای حضور در این مراسم به مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم مراجعه کنند.

کد خبر 194847
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز