چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاه عکس و پوستر فیلم‌های سینمایی مربوط به آثار منتخب بخش اقلام تبلیغی سی و یکمین جشنواره فیلم فجر همزمان با جشنواره در برج میلاد برگزار می‌شود.

نمایشگاه آثار هنری

به گزارش فارس، نمایشگاه عکس و پوستر فیلم‌های سینمایی مربوط به آثار منتخب بخش اقلام تبلیغی سی و یکمین جشنواره فیلم فجر همزمان با جشنواره در برج میلاد برگزار می‌شود.

این نمایشگاه همزمان با جشنواره از 12 تا 22 بهمن در مرکز همایش‌های برج میلاد برپا خواهد شد.

سی و یکمین جشنواره بین المللی همزمان با سالگرد سی و چهارمین پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مسابقه اقلام تبلیغی و اطلاع رسانی سینمای ایران را با توجه به اهمیت روز افزون تبلیغات در سینما و نقش انکارناپذیر آن در جذب طیف‌های مختلف مخاطبین به سوی سینما و همچنین ترغیب و تشویق هنرمندان عرصه مواد تبلیغی در زمینه مسابقه عکس، پوستر، آنونس و تیزر سینمایی را برگزار می‌کند و این امکان را فراهم می‌آورد تا کلیه آثاری که از 20 دی ماه سال 1390 تا 25 آذر ماه 1391 به مرحله اکران رسیده باشند، بتوانند دراین دوره از جشنواره شرکت کنند.

در این نمایشگاه آثار منتخب هیئت انتخاب جشنواره در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

سازمان سینمایی کشور، مقارن با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را در قالب مسابقه سینمای ایران و جهان از تاریخ 12 لغایت 22 بهمن ماه 1391 به دبیری محمدرضا عباسیان برگزار می‏‌کند.

 

کد خبر 195752

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز