همشهری آنلاین: مدیرکل ارزشیابی و نظارت بر سینمای حرفه ای گفت که نمایش آثار دارای اشکال محتوایی در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر ممنوع است.

سینما

به گزارش ایرنا، مهدی عظیمی میرآبادی افزود: فیلم های سینمایی برای حضور در جشنواره بین المللی فیلم فجر باید پروانه نمایش دریافت کند.

وی یادآور شد: پروانه نمایش برای فیلم های متقاضی حضور در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر به دو صورت دایم و موقت صادر خواهد شد.

سرپرست اداره کل ارزشیابی و نظارت بر سینمای حرفه ای توضیح داد: پروانه نمایش موقت برای فیلم های سینمایی صرفا برای حضور در جشنواره فجر صادر می‌شود.

عظیمی ادامه داد: تنها آثاری که از منظر محتوایی و فنی دارای اشکال نیستند، پروانه نمایش دریافت می‌کنند و فیلم هایی که از لحاظ فنی کامل نباشد، پروانه نمایش موقت می‌گیرند.

این مقام مسئول در سازمان امور سینمایی تاکید کرد:صاحبان فیلم هایی که به لحاظ محتوایی دارای اشکال بوده حتی اگر از نگاه فنی خالی از اشکال باشند، باید پس از رفع مشکلات محتوایی برای پروانه نمایش اقدام کرده و مجوز حضور در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر را بدست آورند.

سرپرست اداره کل ازشیابی و نظارت بر سینمای حرفه ای گفت: این فیلم ها باید اصلاحات مورد نظر را انجام دهند تا بتوانند در جشنواره فیلم فجر امسال حضور یابند.

عظیمی توضیح داد:فیلم هایی که اصلاحات خود را انجام ندهند پس از سی و یکمین جشنواره فیلم فجر و بررسی مجدد و اصلاح، پروانه نمایش خواهند گرفت.

وی همچنین تاکید کرد: سازمان سینمایی تنها به فیلم هایی که مشکل محتوایی دارند اجازه اکران در جشنواره سی و یکم فجر را نمی‌دهد.

سی و یکمین جشنواره فیلم فجر 12 تا 22 بهمن ماه برگزار می‌شود.

 

کد خبر 196174

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز