گروه شهری: ناصر امانی قائم‌مقام معاونت مالی و اداری شهرداری تهران در مراسم تجلیل از کارمندان و مدیران نمونه شهرداری منطقه سه گفت: مدیریت شهری هیچ پروژه ناتمامی را به دوره بعدی انتقال نمی‌دهد.

ناصر امانی که در جمع مدیران و کارکنان شهرداری منطقه سه تهران سخن می‌گفت با اشاره به توسعه سرمایه‌های انسانی در شهرداری تهران و تأکید مدیریت شهری بر رسیدگی به کارکنان این نهاد اجتماعی خاطرنشان کرد: موفقیت‌ها و توفیقات امروز شهرداری تهران در عرصه‌های مختلف اجتماعی، عمرانی، خدماتی و به‌ویژه شاه بیت فعالیت‌های شهرداری یعنی اقتصاد مقاومتی، همگی مرهون نگاه انسانی به سازمان شهرداری تهران و تبدیل آن به سرمایه اجتماعی است.

قائم‌مقام معاونت مالی و اداری شهرداری تهران اداره و توسعه شهر را در شرایط موجود که موانع بی‌شماری در مقابل آن - از سوی افرادی که چشم به عدم‌موفقیت شهرداری تهران دوخته‌اند - قرار دارد بسیار صعب و طاقت فرسا خواند و افزود: فرهنگ دفاع‌مقدس به ما آموخته است که در بدترین شرایط بهترین عملکرد را از خود بروز دهیم و اینک نیز بدترین شرایط محیطی به انحاء مختلف - ازجمله عدم‌تحقق و تأمین مصوبات مجلس شورای اسلامی از سوی دولت و دستگاه‌های اجرایی به شهرداری تهران در زمینه پرداخت قانونی سهم شهرداری از بودجه کشور- به شهرداری تهران تحمیل شده که به لطف خدا و یاری همکاران و همیاری شهروندان ما توانسته‌ایم این تهدید‌ها را به فرصتی بی‌بدیل برای شهر تهران تبدیل کنیم.

امانی با اشاره به اجرای بی‌وقفه پروژه‌های شهری در کلانشهر تهران خاطرنشان کرد: تلاش شهرداری بر آن است تا با مدیریت هم راستای منابع و عملیات اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خود، شرایطی را فراهم کند که تمامی پروژه‌های نیمه تمام شهر را با کیفیت لازم در این دوره مدیریت شهری به‌اتمام برساند.

وی افزود: هنگام تحویل شهرداری به مدیریت فعلی آن قریب هفت سال پیش، شهر تهران علاوه بر آنکه انباشته از پروژه‌های نیمه تمامی بود که برخی از آنها مانند تونل رسالت 13سال مسکوت مانده و برخی دیگر همچون برج میلاد نیز به بهانه‌های مختلف اساسا اراده‌ای برای اجرا و اتمام آن وجود نداشت در این دوره به سرانجام رسید و موجبات تعالی مدیریت شهری حتی در مجامع جهانی را رقم زد. ضمن آنکه در این دوره از مدیریت شهر اعتماد شهروندان به مدیریت شهر پس از یک قرن تبلور یافت. لذا و با توجه به رویکرد توسعه‌ای مدیریت ارشد شهرداری تهران، سازمان انسانی و نهاد اجتماعی شهرداری تهران تلاش دارد تا مسئولیت‌های خود در قبال تصمیمات ماخوذه در هر زمینه‌ای به‌ویژه درخصوص پروژه‌های عمرانی را راسا بر عهده بگیرد.

کد خبر 192451
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز