دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۹
۰ نفر

گروه شهری: مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی محلات شهر تهران دیروز با حضور شهردار تهران در سالن 12هزار نفری آزادی برگزار شد.

اختتامیه المپیاد ورزشی محلات شهر تهران

در این مراسم شهردار تهران طی سخنانی به زمینه‌های شکل‌گیری و توسعه ورزش محلات اشاره کرد.محمدباقر قالیباف در این مراسم با اشاره به اهمیت مقوله ورزش اجتماعی گفت: یکی از آرزوهای بنده در مدیریت شهری این بود که روزی بتوانم در جمع مردمی حاضر شوم که ورزش را یک نظام اجتماعی بدانند. ورزش شهروندی در سال‌های اخیر توانسته است یک الگوی اخلاق‌گرای توأم با نشاط و تفریح سالم ایجاد کند.

ورزش در تهران به یک حرکت تربیتی اخلاقی تبدیل‌شده است. وی تصریح کرد: خداوند را شاکرم که ورزش شهروندی در قالب یک تلاش طولانی مدت به ثمر نشسته و امروز می‌تواند یک ساحت پویای تربیت و نشاط باشد. شهردار تهران در مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی محلات شهر تهران با اشاره به حضور اثرگذار بانوان همپای مردان اظهار کرد: امروز خواهرانی در جمع قهرمانان ورزش محلات حضور مؤثری دارند که حجاب و معنویت خود را نیز حفظ کرده‌اند.

این به برکت همان رفتارهای درست پهلوانی و اخلاق‌گراست که در اجرای الگوی ورزش محلات پیاده شد. در بخش دیگری از این مراسم، سیدمحمد آقامیر رئیس سازمان ورزش شهرداری با اشاره به کارنامه مدیریت شهری در هفت سال اخیر گفت: ما در سال‌های اخیر توانسته‌ایم با فراهم‌کردن 650 زمین ورزشی و 270مجموعه بزرگ ورزشی ، بزرگ‌ترین دعوت را برای ورزشکار‌شدن اهالی شهر انجام دهیم.

به گفته مسئول ورزش شهرداری تهران، در سال اخیر 35میلیون نفر- ساعت از برنامه‌های شهرداری در طرح ورزش شهروندی استفاده کرده‌اند. همچنین شهرداری تهران توانسته شش مکان اختصاصی برای جانبازان به بهره‌برداری برساند که مهم‌ترین آنها با عنوان مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم در منطقه 20قرار دارد.در پایان این مراسم پس از دو فصل رقابت، قهرمانان و برترین‌های ورزش پایتخت معرفی شدند و هدایایی از دست شهردار تهران دریافت کردند.

کد خبر 198619
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز