همشهری آنلاین: منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی گزارش دادند که به‌دنبال تجاور تل آویو به غزه این رژیم چه در سطح رسمی و چه مردمی روزانه زیان‌های شدیدی را متحمل می‌شود به طوری که هزینه عملیات نظامی ارتش صهیونیستی به غزه تا این لحظه به 250 میلیون شیکل (هر دلار امریکا معادل95.3 شیکل) بالغ شده است.

میلیونها دلار خسارت رژیم صهیونیستی به دلیل حمله به غزه

به گزارش ایرنا، به نوشته پایگاه اینترنتی عکا آنلاین بر اساس گزارش رسانه‌های اسرائیلی هر روزی که ساکنان شهرک‌های جنوب فلسطین اشغالی به دلیل شلیک موشک‌های مقاومت فلسطینی دست از کار بکشند، 70 میلیون شیکل خسارت به اقتصاد رژیم صهیونیستی وارد می‌شود.

همچنین سقوط هر موشک فلسطینی بر موسسات اسرائیلی 930 هزار شیکل خسارت وارد می‌کند وفرود موشک بر هر شهری موجب بیکاری 15 هزار نفر در شهر خواهد شد.

به گفته این رسانه ها، 70 کارخانه اسرائیلی تاکنون بر اثر شلیک موشک‌های مقاومت فلسطینی به شهرک‌های صهیونیست نشین در مرز با نوار غزه تعطیل شده‌اند.

بر اثر شلیک موشک‌های مقاومت اسرائیلی به شهرکهای صهیونیست نشین در پاسخ به حملات ددمنشانه این رژیم به نوار غزه شماری کشته وزخمی شدند وخسارت‌های مالی فراوانی به این شهرک‌ها وارد شده است.

کد خبر 191674
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز