همشهری آنلاین: عده‌ای معتقدند با توجه به نیاز جامعه به آرامش، سوال از رییس‌جمهور باید منتفی شود ولی عده دیگر سوال را حق قانونی نمایندگان می‌دانند که منعی برای انجام آن وجود ندارد.

سیدمهدی موسوی‌نژاد، نماینده دشتستان  گفت: نمایندگان موافق و مخالف سوال از رییس‌جمهور در این جلسه دیدگاه‌های خود را مطرح می‌کنند.

وی افزود: عده‌ای معتقدند که با توجه به نیاز جامعه به آرامش، سوال از رییس‌جمهور باید منتفی شود ولی عده دیگر سوال را حق قانونی نمایندگان می‌دانند که منعی برای انجام آن وجود ندارد.

این نماینده اصولگرای مجلس همچنین با اشاره به انتقاد برخی از نمایندگان به عملکرد هیات رییسه در قبال قرائت سوال از رییس‌جمهور گفت: هیات رییسه توضیحاتی درباره اعلام وصول آن ارائه داده و رییس مجلس از عملکرد هیات رییسه دفاع کرده است.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در این جلسه برداشت خود را از سخنان مقام معظم رهبری عنوان و تاکید کرده است که ایشان اشاره‌ای به موضوع سوال از رییس‌جمهور نداشته‌اند.

هم اکنون علی‌اصغر زارعی از اعضای فراکسیون اصولگرایان مجلس در حال سخنرانی است و قرار است موافقان و مخالفان طرح سوال از رییس‌جمهور دیدگاه‌ها و استدلال‌های خود را در این رابطه مطرح کنند.

تشدید بیماری قلبی حسینیان پس از جلسه غیرعلنی مجلس

در آغاز جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی و پس از مذاکرات غیرعلنی مجلس درباره سوال از رییس‌جمهور، روح‌الله حسینیان که سابقه بیماری قلبی دارد، دچار وضعیت بد جسمانی شد به گونه‌ای که گویا بیماری قلبی وی تشدید شد.

جمعی از نمایندگان پزشک مجلس شورای اسلامی از جمله مرندی، قاضی‌زاده و فتاحی بالای سر وی حاضر شدند تا تمهیداتی بیندیشند.

در جلسه غیرعلنی امروز مجلس روح الله حسینیان در واکنش به سخنان نقوی حسینی، از امضاکنندگان سوال از رییس‌جمهور سخنانی را مطرح کرده بود که موجب به هم خوردن وضعیت سلامت حسینیان شد.

گفتنی است در حال حاضر وی وضعیت مناسبی دارد و در جایگاه خود بر کرسی نمایندگی، حضور دارد.

 

کد خبر 190369
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز