همشهری آنلاین: بیش از ۱۰۰ نفر از نمایندگان در بیانیه‌ای از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای برگزاری شایسته نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها تقدیر کردند.

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن تقدیر از برگزاری شایسته وموفقیت آمیز نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها از رویکرد آگاهانه و کارشناسانه به فرهنگ اصیل اسلامی و ارزشهای انقلاب در برگزاری نمایشگاه امسال تقدیر کردند.

در بخشی از این نامه که به امضای بیش از ۱۰۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیده و خبرگزاری خانه ملت متن کامل آن  را منتشر کرده آمده است:

سازماندهی اتحادیه رسانه های جهان اسلام با حضور دهها روزنامه نگار و مدیر رسانه ای از جوامع مسلمان و تلاش برای گستردن امواج بیداری اسلامی بر بستر رسانه های عضو اتحادیه از آثار و برکات این اقدام است. همچنین پیش بینی بخشهای جدیدی چون سرای روزنامه نگاران ایران، موزه مطبوعات، توزیع بن خرید مطبوعات وسامانه اشتراک نشریات در این نمایشگاه حکایت از نوآوری و تلاش برای ارتقای کیفی مطبوعات و خبرگزاری ها دارد.

به همین مناسبت ما جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مراتب قدردانی خود را از اهتمام جنابعالی به بهبود فضای رسانه ای کشور اعلام داشته و از خداوند متعال توفیق و پیروزی شما را در حفظ این دستاورد واستمرار آن مسالت می نماییم.

 

کد خبر 190890
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز