همشهری آنلاین: یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابراز تردید برخی نمایندگان نسبت به حد نصاب داشتن سوال از رییس‌جمهور، گفت که هیات رییسه تصمیم گرفته اسامی امضاکنندگان سوال را منتشر کند.

علیرضا منادی سفیدان عضو هیات رئیسه مجلس گفت: با آقایان باهنر و لاریجانی به این نتیجه رسیدیم که اسامی 76 نفری که پای سوال از رییس‌جمهور را امضا کردند منتشر کنیم؛ اگرچه تعدادی از امضاکنندگان خواستار عدم انتشار اسامی شان شده‌اند.

وی که با خبرگزاری ایسنا گفتگو کرده است، با اشاره به اینکه اسامی امضاکنندگان سوال از رییس‌جمهور به همراه سوال روز گذشته (یکشنبه) به دفتر محمود احمدی‌نژاد ارسال شده، افزود: البته ما قانونا موظف به این هستیم که متن سوال را 48 ساعت پس از قرائت در صحن چاپ و منتشر کنیم اما به دلیل تردیدهایی که متاسفانه برخی نمایندگان ایجاد کرده‌اند تصمیم بر این شد که اسامی امضاکنندگان هم منتشر شود.

این عضو هیات رییسه مجلس یادآور شد: تشکیک‌هایی که برخی دوستان ایجاد می‌کنند در مورد امضای سه چهار نفر از نمایندگان است که می‌گویند آنها امضاهایشان را پس گرفته‌اند، اما این افراد به ما مراجعه کرده و گفته‌اند که امضاها را پس نگرفته‌ایم.

 

کد خبر 190229
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز