همشهری آنلاین: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه راهی برای پس گرفتن امضاهای طرح سوال از رئیس جمهور وجود ندارد، گفت: قرار شده با دولت هماهنگ کنیم که رئیس جمهور هفته آینده و یا پس از عاشورا برای پاسخ به سوال به مجلس بیاید.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمدرضا باهنر در حاشیه برگزاری دیدار لاریجانی با افتخارآفرینان پارالمپیک 2012 لندن در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت طرح سوال از رئیس جمهور گفت:‌ قرار شده زمانی را با دولت هماهنگ کنیم تا رئیس جمهور هفته آینده یا پس از عاشورا برای پاسخ به سوال نمایندگان به مجلس بیاید.

وی در خصوص انتقاد از هیئت رئیسه مجلس درباره اعلام وصول این طرح نیز گفت: ما به وظیفه خود را درباره سوال از رئیس جمهور عمل کردیم اما مدعیان هم می‌توانند استدلال خود در مطرح کنند. ما آیین نامه داخلی مجلس را اجرا کردیم. البته مذاکراتی هم با منتقدان داشتیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که چه راهکاری برای پس گرفتن امضا وجود دارد، گفت: هیچ راهی وجود ندارد حتی اگر یک نفر هم مصر به انجام سوال باشد، این سوال باید انجام شود. تنها راه این است که همه امضاء کنندگان امضایشان را از این طرح پس بگیرند.

کد خبر 191056
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز