چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک عضو کمیته منتخب سوال‌کنندگان از رییس‌جمهور گفت که بر اساس اخبار غیرمنطقی، سوال از حد نصاب افتاده و احتمالا طرح سوال در جلسه علنی منتفی خواهد بود.

غلامعلی جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهارکرد: یکی از تصمیمات سوال‌کنندگان این بوده که جلسه سوال از رییس‌جمهور به صورت غیرعلنی برگزار شود اما ظاهرا این موضوع به نتیجه نرسیده و بر اساس اخبار غیررسمی که من دارم، سوال از حد نصاب افتاده است.

وی با اشاره به جلسه تعدادی از نمایندگان با رییس‌جمهور یادآور شد: به نظر می‌رسد جلسه تعداد قلیلی از نمایندگان با رییس‌جمهور موضوع سوال را تحت‌الشعاع قرار داده است.

جعفرزاده اظهار داشت: فضای کلی مجلس این است که با توجه به اینکه رییس‌جمهور جبهه‌ی جدیدی را در قوه قضاییه باز کرده و مردم هم از مکاتبات رییس‌جمهور با رییس قوه قضاییه ناراضی هستند، مجلس این تنش‌ها را تشدید نکند.

این عضو کمیته منتخب سوال‌کنندگان از رییس‌جمهور با اشاره به عدم قرائت سوال در صحن علنی مجلس، گفت: رییس مجلس به دنبال برقراری آرامش است و به نظرم طرح سوال منتفی خواهد بود.

در همین رابطه محمدحسین فرهنگی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی نیز به خبرنگار ایسنا، گفت: از زمان دریافت گزارش کمیسیون برنامه و بودجه توسط آقای باهنر، نایب رییس مجلس که سوال از رییس‌جمهور به او ارجاع شده بود، ایشان یک هفته صبر خواهد کرد و تا پایان هفته امکان افزایش و کاهش امضاها وجود دارد.

وی افزود:‌اگر در پایان یک هفته امضای یک چهارم نمایندگان پای سوال از رییس‌جمهور به قوت خود باقی باشد، سوال به صحن علنی ارجاع خواهد شد و دیگر امکان افزایش و کاهش امضا وجود ندارد.

کد خبر 188950
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز