همشهری آنلاین: کیخسرو، تهمورث و سهراب پورناظری در بیست و سومین نشست نقد نغمه که در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود حضور می‌یابند تا آثارشان مورد نقد و ارزیابی فردین خلعتبری آهنگساز و موزیسین شناخته شده قرار بگیرد.

 به گزارش همشهری آنلاین، بیست و سومین نشست نقد نغمه  که ساعت 17 و  30دقیقه روز دوشنبه 24 مهر ماه برگزار می‌شود،  به نقد و بررسی‌ دو اثر اخیر گروه شمس و پورناظری‌ها اختصاص دارد که در قالب آلبوم بر سماع تنبور و کنسرت تصویری گروه شمس در بزرگداشت مولانا عرضه عمومی شده است.

در این برنامه که همراه با حضور جمعی از اهالی موسیقی و علاقه‌مندان به هنر موسیقی خواهد بود، فردین خلعتبری، آهنگساز و موزیسین و عضو شورای فنی ارکستر ملی که در کارنامه کاری‌اش آثاری در موسیقی فیلم و موسیقی ارکسترال را دارد به ارزیابی آثار پورناظری‌ها خواهد پرداخت.

آلبوم بر سماع تنبور اخیرا از سوی موسسه ایران گام به بازار موسیقی عرضه شده است و بخش­‌هایی از کنسرتی به همین نام است که سال گذشته گروه شمس با آواز علیرضا قربانی در تالار وحدت به صحنه بردند.

کنسرت گروه شمس در بزرگداشت مولانا اجرای گروه یاد شده در کاخ سعدآباد است که به صورت لوح فشرده صوتی و تصویری از سوی موسسه آوای نوین اصفهان منتشر شد.

فرهنگسرای اندیشه در جنب پارک اندیشه، واقع در خیابان شریعتی ،نرسیده به پل سید خندان  قرار دارد و این نشست در ساعت 17 و 30 دقیقه روز دوشنبه 24 مهرماه برگزار می شود و ورود برای عموم آزاد است.

کد خبر 187686

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز