همشهری آنلاین: نظامیان سوریه درجریان درگیری با افراد مسلح و انهدام محل تجمع آنان در شمال منطقه کفر حلب در شمال سوریه شماری از آنان از جمله برخی اتباع تروریست عربستان و قطر را کشتند.

کشته شدن اتباع تروریست سعودی و قطری در شمال سوریه

به گزارش ایرنا، روزنامه البعث در شماره روز جمعه خود با اعلام این خبر افزود که از جمله افراد شناخته شده در بین کشته های این درگیری می توان به سفیان فیصل الزبیدی از اتباع قطر و عبدالله الرثیان معروف به ابوبلال از اتباع عربستان اشاره کرد.

براساس برخی اخبار منتشره در حال حاضر اتباع 25 کشور مختلف آسیایی، اروپایی و افریقایی در قالب شبه نظامیان غیرقانونی و هدایت شده مسلح در مناطق مختلف سوریه با نظامیان این کشور درگیر هستند.

بر پایه این گزارش در جریان این درگیری مقادیر از سلاح های این افراد از جمله مسلسل و خودروهای مجهز به سلاح نیمه سنگین دوشکا نیز منهدم شد.

نظامیان سوری در درگیری های دیگر درمناطق مختلف حلب و سایر مناطق سوریه شماری از شهروندان ربوده شده بدست افراد مسلح، را آزاد کردند.

از سوی دیگر 12بمب به وزن 12کیلوگرم نیز از سوی واحدهای مهندسی ارتش سوریه در شهرک زبدین و در مسیرهای مزارع و کشاورزی آن کشف و خنثی شد.

خبرگزاری سوریه (سانا) نیز امروز از کشته شدن ده ها فرد مسلح و تروریست در منطقه کرم الجبل در شهر حلب و در جریان پاکسازی این منطقه توسط نیروهای سوری خبر داد.

در جریان این عملیات مقادیری از سلاح های افراد مسلح ضبط و یک دستگاه خودرو آنان مجهز به مسلسل همراه با نفرات مستقر در آن منهدم شد.

سانا در خبر دیگری از شهرک دیر فول در منطقه الرستن در استان حمص در مرکز سوریه از کشته شدن شمار قابل توجهی از افراد مسلح و زخمی شدن برخی در جریان درگیری با نیروهای سوری خبر داد.

کد خبر 187684
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز