همشهری آنلاین: رئیس شورای شهر تهران گفت: یک برگ کاغذ پاره نیز به شورای شهر در خصوص جداسازی ری ارسال نشده است و بنده نیز به عنوان رئیس شورای شهر پیگیر این موضوع هستم.

فارس نوشت: مهدی چمران با تاکید مجدد بر اینکه تا به امروز هیچ نامه‌ای به صورت کتبی به شورای شهر در خصوص جداسازی ری از تهران ارسال نشده است، اظهار داشت:‌ در این خصوص نه نامه‌ای ارسال شده و نه صحبت خاصی با مسئولان استانداری تهران انجام شده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی از افراد در زیرمجموعه‌های دولت با فرافکنی و مصاحبه‌های مختلف فضایی را ایجاد می‌کنند که به نفع مردم نیست و امیدواریم این روند خاتمه پیدا کند.

چمران ادامه داد: یک برگ کاغذ پاره نیز به شورای شهر در خصوص جداسازی ری ارسال نشده است و بنده نیز به عنوان رئیس شورای شهر پیگیر این موضوع هستم.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: اگر دوستان اجازه بدهند و با مصاحبه‌هایشان فضا را آلوده نکنند بنده می‌توانم با توجه به تعاملی که با شخص رئیس جمهور دارم موضوع را پیگیری کنم و به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد زیرمجموعه‌های دولت شلوغ نکنند و بگذارند موضوع جداسازی ری و تهران به خیر و خوشی به اتمام برسد چرا که این جدایی به نفع مردم نیست.

کد خبر 185411
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز