مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران از استقرار نظام ارزیابی عملکرد سالیانه شهرداری تهران خبر داد و گفت: استقرار این نظام برای اولین بار است که در شهرداری تهران صورت می‌گیرد و از این طریق امکان ارزیابی عملکرد کل واحدهای شهرداری وجود دارد.

به گزارش همشهری آنلاین، سید مناف هاشمی با بیان اینکه در نظام کنترل پروژه شهرداری اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: این اقدامات در قالب نظام‌های سامانه کنترل پروژه در همه واحدهای شهرداری وجود دارد که به طور آنلاین می‌توان همه اقدامات اجرایی در سطح پروژه‌ها را رصد و نظارت کرد.

وی با اشاره به ۱۵۵ پروژه مهم شهرداری در تهران اظهار داشت: این پروژه‌ها به شکل هفتگی از سامانه رصد و گزارش آن برای اعمال نظر شهردار تهران ارائه می‌شود.

هاشمی در ادامه از طراحی و استقرار نظام ارزیابی عملکرد سالیانه شهرداری تهران خبر داد و افزود: این نظام بعد از یکسال تلاش مشاوران و استفاده از تجربیات داخلی و بین المللی در دستور کار شهرداری قرار گرفته وامسال عملیاتی شده است.

به گفته وی برای اولین بار است که ارزیابی عملکرد کل واحدهای شهرداری در دستور کار قرار گرفته است.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: اقدامات خوبی در استاندارد سازی و ایجاد شاخص‌های خدماتی نیز در حوزه‌های مختلف مورد نیاز انجام شده و همه این اقدامات نشان دهنده آن است که شهرداری تهران روز به روز در حال پیشرفت و ارتقای کیفیت کاری است.

کد خبر 187425
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز