همشهری‌آنلاین: مدیر امور بسته‌های نرم‌افزاری مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال گفت: بر اساس تصمیم کارگروه نظارت و ارزشیابی و ثبت نرم‌افزار، با صدور مجوز برای 316 درخواست موافقت شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی جاودانی از برگزاری نودویکمین جلسه کارگروه نظارت، ارزشیابی و ثبت نرم‌افزار در مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال خبر داد و گفت: در این جلسه، اعضای کارگروه با صدور مجوز برای 316 درخواست موافقت کردند؛ این در حالی است که در این جلسه 336 درخواست مورد بررسی قرار گرفت و 20 اثر از نظر کارگروه، نیازمند اصلاح محتوایی تشخیص داده شد.

مدیر امور بسته‌های نرم‌افزاری مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، از موافقت کارگروه نظارت، ارزشیابی و ثبت نرم‌افزار با 29 درخواست گواهی ثبت خبر داد و تصریح کرد: از مجموع 31 درخواستی که برای دریافت گواهی ثبت نرم‌افزار به کارگروه ارجاع داده شده بود، تنها دو درخواست مورد موافقت واقع نشد.

وی افزود: 116 درخواست اثر نیز برای دریافت پروانه انتشار مورد بررسی قرار گرفت که به استثنای 17 درخواست، مابقی مورد تائید اعضای کارگروه واقع شد.

جاودانی در ادامه به صدور مجوز تکثیر 188 حامل دیجیتال از مجموع 189 درخواستی ارایه شده به کارگروه خبرداد.

 

کد خبر 182268
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز