همشهری آنلاین: مارتین اسکورسیزی که این روزها سخت مشغول انتخاب بازیگران نقش‌های مختلف فیلم تازه خود است، قصد دارد تا پایان این ماه آن را جلوی دوربین ببرد.

کارگردان سینمای جهان

به گزارش فارس، متیو مکوناهی هم به جمع بازیگران درام افشاگرانه و اجتماعی جدید مارتین اسکورسیزی «گرگ وال استریت» پیوست و این فیلم یک قدم به تولید نزدیک‌تر شد.

خط اصلی قصه فیلم درباره ظهور و سقوط دراماتیک و خبرساز یک دلایل اقتصادی نیویورکی به نام جردن بلفورت است که نقش او را لئوناردو دی‌کاپریو بازی خواهد کرد.

بلفورت در دو دهه هشتاد و نود میلادی توانست با پول‌شویی میلیون‌ها دلار به جیب بزند و تبدیل به یکی از افراد مهم وال استریت شود.

با این پول وی یک زندگی اشرافی به هم زد ولی شرایط متناقض اقتصادی او را ورشکسته و بدنام کرد.

متیو مکوناهی در قصه فیلم «گرگ وال استریت» در نقش مارک‌ هانا بازی خواهد کرد.

وی رئیس سابق بلفورت و استاد راهنمای اوست.

مکوناهی تازه‌ترین بازیگری است که پس از جونا هیل، ژان دوژاردین (بازیگر فرانسوی رباینده اسکار)، راب رینر (کارگردان سینما) و کایل چندلر به این پروژه می‌پیوندد.

کل صحنه‌های «گرگ وال استریت» در شهر نیویورک فیلم‌برداری خواهد شد و هنوز تاریخی برای اکران عمومی آن تعیین نشده است.

ترنس وینتر که قبل از این در مجموعه پر بیننده «امپراطوری بوردواک» با اسکورسیزی همکاری داشته، فیلم‌نامه «گرگ وال استریت» را نوشته است.

با آن که قصه فیلم‌نامه در دو دهه قبل رخ می‌دهد، ولی ارجاعاتی در رابطه با بحران دو سال قبل وال استریت هم در این قصه وجود دارد.

متیو مکوناهی این روزها مشغول بازی در یک مجموعه تلویزیونی به نام «کارآگاهان واقعی» است که حال و هوایی پلیسی و جنایی دارد.

تازه‌ترین فیلم او «مجیک مایک» به کارگردانی استیون سودوبرگ فیلم‌ساز غیرمتعارف کانادایی با موفقیت روی پرده سینماهای جهان است.

وی در این فیلم با چانینگ تاتوم هم بازی کرده و در آن در نقش مکمل بازی کرده است.

مدتی قبل درام اجتماعی او به نام «وکیل لینکلن» از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

 

کد خبر 179780

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز