جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: آنتونیس ساماراس نخست وزیر یونان در تلاش برای دریافت بودجه نجات مالی بیشتر برای کشورش، فهرست طرح‌های ریاضتی جدیدی را به وام دهندگان این کشور تقدیم کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، کارشناسان اتحادیه اروپا، صندوق بین المللی پول و بانک مرکزی اروپا اوائل این هفته برای ارزیابی برنامه ریاضتی این کشور به یونان آمدند.

دولت یونان در آستانه نهایی کردن بسته پیشنهادی جدیدی است که بر اساس آن یازده و نیم میلیارد یورو (چهارده میلیارد و یکصد میلیون دلار) از هزینه های دولت در دو سال آینده کاهش می یابد.

رسانه های یونان گزارش دادند دولت یونان در تلاش برای دستیابی به اهداف اتحادیه اروپا ، صندوق بین المللی پول در نظر دارد حقوق مستمری بگیران، مزایا، هزینه های مراقبت بهداشتی و همچنین حقوق کارمندان دولت را بیشتر کاهش دهد.

این احتمال وجود دارد که یونان در تلاش برای پس انداز بیش از یک میلیارد یورو در سال سن بازنشستگی را از شصت و پنج سال به شصت و هفت سال افزایش دهد.

رسانه های یونان گزارش دادند ماموریت کنونی بازرسان بین المللی اوائل اوت پایان می یابد و آنها برای نهایی کردن گزارش شان درباره پیشرفت های یونان در زمینه اجرای اصلاحات مجددا سپتامبر به این کشور بازمی‌گردند.

کد خبر 178938
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز