همشهری آنلاین: مدیرعامل موسسه تصویر شهر گفت: در تلاش هستیم که بتوانیم اکران ویژه فیلم‌های سه‌بعدی را در ماه رمضان برای مخاطبان برنامه‌ریزی کنیم.

به گزارش ایسنا، سیدهادی منبتی درباره دلیل متوقف شدن اکران‌ فیلم‌های سه‌بعدی در سالن «ایوان شمس» گفت: پس از اکران فیلم‌های سه بعدی در نوروز امسال، سیستم نمایش سه‌بعدی سالن «ایوان شمس» دچار مشکل سخت‌ افزاری شد و همچنین نرم‌افزار سرور هم نیاز به روز شدن داشت.

وی ادامه داد: به همین دلایل، اکران فیلم‌های سه‌بعدی در «ایوان شمس» پس از عید نوروز، نزدیک به دو ماه به ناچار متوقف شده بود.

در این مدت ما پیگیر بودیم که بتوانیم کارشناسی خارجی را برای تعمیر سخت‌افزاری و حل مشکل نرم‌افزاری سیستم به ایران بیاوریم.

این امر با پیگیری‌های بسیار زیاد، هفته قبل محقق شد و کارشناس ایتالیایی هم مشکل سخت افزاری را حل کرد و هم سرور «ایوان شمس» به روز شد.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر در پایان سخنانش افزود: اکنون در حال رایزنی با موسسه «ایده‌آل سینما» که رایت فیلم‌های سه‌بعدی را برعهده دارد، هستیم تا در صورت موافقت آن موسسه، بتوانیم این فیلم‌ها را به صورت ویژه در ایام ماه مبارک رمضان برای مخاطبان به نمایش در بیاوریم.

 

کد خبر 178512

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز