شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: محمد اطبایی اعلام کرد: امسال پروژه‌ سینمایی «خلیج فارس» تولید و آماده خواهد شد.

کارگردانان سینما

به گزارش ایسنا، تهیه‌کننده‌ اجرایی و مجری طرح این پروژه‌ سینمایی بیان کرد: خلیج فارس طبق برنامه‌ریزی قبلی، در سال جاری تولید و آماده‌ نمایش خواهد شد.

او توضیح داد: این فیلم سینمایی که از هفت فیلم کوتاه به کارگردانی هفت فیلم‌ساز متعلق به نسل جدید سینمای ایران تشکیل شده، در مرحله‌ نگارش نهایی فیلم‌نامه است که به‌زودی برای دریافت پروانه‌ ساخت به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه خواهد شد.

اطبایی که با همراهی نقی نعمتی تولید این پروژه را از ابتدای امسال آغاز کرده است، در جشنواره و بازار فیلم کن در اردیبهشت‌ماه گذشته نیز به معرفی آن پرداخت و با بازخوردهای مثبتی روبه‌رو شد.

محسن عبدالوهاب، علی مصفا، محسن امیریوسفی، نقی نعمتی، مونا زندی، مجید برزگر و شهرام مکری هر کدام یک بخش از این فیلم سینمایی اپیزودیک را با موضوع خلیج فارس خواهند ساخت و این مجموعه‌ مرتبط به‌صورت یک فیلم بلند سینمایی عرضه خواهد شد.

اطبایی با بیان این‌که این پروژه کاملا توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری و تولید شده است، درباره‌ پیشرفت پروژه اعلام کرد که تاکنون بیش از 20 ساعت جلسه بحث و گفت‌وگو میان هفت فیلم‌ساز درباره‌ ساختار، فرم، فضا و گونه‌ی فیلم‌ها برگزار شده است و طرح‌های نهایی فیلم‌سازان در همین هفته به تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار فیلم و متعاقبا به اداره‌ نظارت و ارزشیابی ارائه می‌شود.

کد خبر 178154

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز