همشهری آنلاین: وزیر دفاع سوریه در انفجار کشته شد. او در جریان انفجاری که در ساختمان امنیت ملی در دمشق رخ داد؛ کشته شد.

داود راجحه

سی ان ان لحظاتی پیش خبر داد وزیر دفاع سوریه در یک حمله انتحاری در جریان انفجاری که در ساختمان امنیت ملی رخ داد  کشته شد. در پی این انفجار سه نفر دیگر نیز کشته شدند.

شبکه تلویزیونی سوریه در گزارشی اعلام کرد، در انفجار انتحاری که هنگام برگزاری نشست وزیران و شماری از مسئولان امنیتی این کشور در مقر امنیت ملی در دمشق روی داد شماری از شرکت کنندگان در نشست زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.

شبکه الجزیره نیز اعلام کرد، گارد جمهوری سوریه بیمارستان الشامی در دمشق در نزدیک محل انفجار مقر امنیت ملی را به محاصره در آورده است.

جزئیات بیشتر:

شبکه خبری پرس تی وی از کشته شدن سرلشکر داود عبدالله راجحه وزیر دفاع سوریه در انفجار در ساختمان امنیتی در دمشق پایتخت این کشور خبر داد.

این شبکه از زخمی شدن وزیر کشور سوریه در انفجار امروز خبر داد.

شبکه تلویزیونی العالم نیز از کشته شدن آصف شوکت  (شوهر خواهر بشار اسد و معاون وزیر دفاع سوریه) در انفجار امروز مقر امنیت ملی سوریه خبر داد.

این شبکه از زخمی شدن هشام الاختیار رئیس دفتر امنیت ملی سوریه در انفجار مقر امنیت ملی این کشور در دمشق خبر داد.

به گزارش شبکه تلویزیونی سوریه، انفجار امروز در مقر امنیت ملی سوریه در دمشق هنگام نشست وزیران و شماری از مسئولان امنیتی سوریه روی داد.

شبکه تلویزیونی العالم اعلام کرد: عامل انفجار مقر امنیت ملی سوریه با یکی از عوامل امنیتی در ارتباط بوده است.

تعیین وزیر دفاع جدید:

شبکه تلویزیونی سوریه لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد، فهد جاسم الفریح به عنوان وزیر دفاع جدید سوریه، تعیین شد. داود راجحه وزیر دفاع سوریه در انفجار تروریستی امروز در دمشق کشته شد.

تاوان خواهند داد

شبکه تلویزیونی سوریه لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد، عمران الزعبی وزیر اطلاع رسانی سوریه تاکید کرد سازمان‌های اطلاعاتی کشورهای دشمن سوریه در انفجار تروریستی امروز در دمشق دست دارند.

الزعبی بر بالا بودن روحیه ملت و نیروهای مسلح سوریه تاکید کرد.

وی گفت: هر کسی که یک گلوله یا یک دلار برای تروریست‌ها در سوریه ارسال کرده، مسئول حمله تروریستی امروز است و تاوان عمل خود را پس خواهد داد.

کد خبر 177972
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز