همشهری آنلاین: رقابت‌های جودوی المپیک دانش‌آموزی با قهرمانی تیم کشورمان به پایان رسید.

رقابت‌های جودو

رقابت‌های جودوی دانش‌آموزی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، در پایان سومین روز از رقابت‌های دانش آموزان در شهر"ساخا"ی روسیه، ایران با کسب 3 مدال طلا، 1 مدال نقره و 3 مدال برنز عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

رضا گریان در وزن 46-کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شد. وی در این رقابت‌ها با برتری مقابل نمایندگان ترکمنستان، سوریه، روسیه و تاجیکستان صاحب گردن‌آویز طلا شد.

حسین عربی در وزن 90+ کیلوگرم پس از یک دور استراحت، با برتری مقابل دو حریف روسی و نماینده‌ای از مغولستان مدال طلای را بر گردن آویخت.

عباس کریمی نیز در وزن 90- کیلوگرم پس از یک دور استراحت، حریفانی از روسیه و مغولستان را شکست داد و درنهایت با پشت سر گذاشتن دیگر نماینده روس صاحب مدال طلا شد.

سبحان رسولی در وزن 73- کیلوگرم با برتری مقابل جودوکاران روسیه و قرقیزستان راهی دیدار نهایی شد و در این مرحله برای کسب مدال طلا به دیدار جودوکاری از کشور آذربایجان رفت که با قبول شکست به نشان نقره بسنده کرد.

مهدی فتحی‌پور در وزن 60- کیلوگرم به نشان برنز دست یافت. وی در دور نخست به جودوکار آذربایجانی باخت و به گروه بازنده‌ها رفت و در این مرحله با برتری مقابل جودوکار تاجیکستانی کار خود را آغاز کرد و سپس با پیروزی مقابل دو نماینده روسیه صاحب نشان برنز شد.

ایمان نیک اقبال هم در وزن 66- کیلوگرم پس از آن که دور نخست نتیجه را به نماینده مغولستان واگذار کرد، در گروه بازنده‌ها نمایندگان روسیه، قرقیزستان و آذربایجان را شکست داد و برنز گرفت.

رامین صفویه، نماینده کشورمان در وزن 81- کیلوگرم در دور اول نتیجه را به حریفی از قزاقستان واگذار کرد. وی در دور دوم و سوم به دیدار نمایندگان آذربایجان و روسیه رفت و با پیروزی مقابل این دو نماینده صاحب مدال برنز شد.

گفتنی است تیم آذربایجان با کسب 3 مدال طلا و 3 مدال برنز عنوان دوم و تیم‌های مغولستان و قزاقستان هرکدام با کسب 1 مدال طلا، 1 مدال نقره و 3 مدال برنز عنوان سوم مشترک را به دست آوردند.

کد خبر 177907
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز