همشهری آنلاین: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادیاوری اینکه بیداری سیاسی با قیام مردم و مبارزه با رژیم پهلوی آغاز شد و بیداری دفاعی در زمان هشت سال دفاع مقدس به منصه ظهور رسید گفت: از این رو امروز ما برای مقابله با تحریم ها نیازی جدی به بیداری اقتصادی داریم.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با مهر با بیان اینکه کشور باید به دست مردم و برای مردم باشد، گفت: یکی از حوزه های مهمی که مردم باید به آن ورود پیدا کنند اقتصاد است، اقتصاد می تواند به دست مردم و برای مردم باشد به شرط آنکه همه مردم در این حوزه مشارکت داشته باشند.

به گفته رضایی، مردم می توانند در اقتصاد، صنعت و کشاورزی مشارکت جدی داشته باشند و نتایج این مشارکت فقط به نفع آنها خواهد بود.

وی به تحریم های غرب علیه ایران اشاره کرد و گفت: برای مقابله با این تحریم ها راهی نداریم جز اینکه مردم خود وارد صحنه شوند تا بیداری سوم رقم بخورد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: بیداری سیاسی با قیام مردم و مبارزه با رژیم پهلوی آغاز شد و بیداری دفاعی در زمان هشت سال دفاع مقدس به منصه ظهور رسید و امروز ما برای مقابله با تحریم ها نیازی جدی به بیداری اقتصادی داریم.

رضایی تاکید کرد: به راحتی می توانیم اقتصاد مردمی را مقابل تحریم ها قرار دهیم و بدون شک با استفاده از نیروی مردم و اقتصاد مردمی، می توان تهدید و تحریم‌ها را به فرصت پیشرفت تبدیل کنیم.

کد خبر 176642
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار امام و رهبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز