همشهری آنلاین: معاون فنی و عمرانی شهردار تهران گفت: سومین پل کابلی پایتخت به بهره برداری رسید و بدین ترتیب دسترسی به برج میلاد آسان شد.

به گزارش همشهری آنلاین، مازیار حسینی در حاشیه بهره‌برداری از پل کابلی برج میلاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجموعه برج میلاد تهران یک مجموعه فراملی است. عموم کسانی که ایران و تهران را می‌شناسند به دنبال نمادی بعد از انقلاب اسلامی در تهران هستند که شاخص ما برج میلاد است.

وی ادامه داد: هر سازه مرتبط با برج میلاد تهران باید از فاخر بودن و زیبا بودن برخوردار باشد. به همین دلیل یک پل زیبای موفق بر روی بزرگراه شیخ‌فضل‌الله نوری طراحی شد.

معاون عمرانی شهرداری تهران گفت: مجموعه پل‌های بتنی اطراف این پل و پل کابلی برج میلاد دسترسی‌های غربی این برج را شکل می‌دهد.

حسینی ادامه داد: شهروندان از همت شرق و غرب و در هر دو جهت می‌تواند به این پل کابلی دسترسی داشته باشند.

وی به وجود بیمارستان میلاد و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی تهران در اطراف برج میلاد اشاره کرد و گفت: بخش قابل توجهی از ترافیک شرق به وجود بیمارستان میلاد و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اختصاص داده شده است.

معاون عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه انجمن سازه‌های فولادی ایران هر سال سازه‌های مختلفی را به عنوان سازه برتر معرفی می‌کند گفت: در سال 90 پل کابلی برج میلاد به عنوان سازه برتر کشور معرفی شد.

کد خبر 175147
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز