گروه شهری: برج میلاد تهران به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری شهری پایتخت در 13 روز نخست سال جدید میزبان 158 هزار و 383 گردشگر بود تا بدین‌ترتیب نماد جدید تهران نیز وارد رقابت گردشگری با دیگر جاذبه‌های شهر تهران شود.

مدیرعامل برج میلاد تهران با اشاره به استقبال گسترده شهروندان و میهمانان نوروزی در بازدید از برج میلاد تهران گفت: ایجاد برنامه‌های نوروزی در سایت ورزش برای شهروندان و گردشگران و همچنین برنامه‌های مختلف دیگر همچون برپایی رواق هنرهای ایرانی در بالای برج میلاد منجر به استقبال بسیاری از گردشگران و شهروندان شد. وی افزود: تا روز 13فروردین‌ماه، 158 هزار و 383 گردشگر برای بازدید از برج میلاد تهران و شرکت در جشنواره نوروزی در این برج حضور یافتند.

هوشیار پارسیان با بیان اینکه استقبال از جشنواره نوروزی در برج میلاد بیش از حد انتظار بود، گفت: استقبال مردم از برنامه‌های مختلف همچون برپایی ایستگاه دوچرخه‌سواری، تیراندازی، بازی‌های رایانه‌ای، زمین اسکیت، باشگاه اسب‌سواری و جشن نوروز ملل بسیار رضایت بخش بود.

به گفته مدیرعامل برج میلاد تهران با توجه به این همه استقبال برای بازدید از برج میلاد تهران می‌توان ادعا کرد که برج میلاد به یکی از قطب‌های گردشگری در شهر تهران تبدیل شده و تمامی اقشار مردم می‌توانند از امکانات این مجموعه در طول سال استفاده کنند و از این به بعد شاهد حضور بیشتر گردشگران از اقصی‌نقاط کشور و حتی گردشگران خارجی خواهیم بود. هوشیار پارسیان توضیح داد که یکی از اهداف ما استفاده همه اقشار از برج میلاد تهران بود که خوشبختانه با راه‌اندازی جشنواره نوروزی برج میلاد تهران و همچنین رایگان بودن فضاهای عمومی برج میلاد تهران برای گردشگران و بازدیدکنندگان این امر محقق شد.

در نخستین جشنواره نوروزی برج میلاد برنامه‌های متنوعی برای سنین مختلف با محوریت خانواده اجرا شد. بخش‌های فرش، سفالگری، کتاب و رواق هنرهای ایرانی بیشترین بازدید‌کنندگان جشنواره برج میلاد را به‌خود اختصاص دادند و در روزهای ابتدایی نوروز بیش از 18 هزار گردشگر شهر تهران را از ارتفاع 280 متری مشاهده کردند. براساس آمارهای منتشر شده از سوی مسئولان برج میلاد، تنها پس از گذشت 6روز، بیش از 35 هزار نفر گردشگر به برج میلاد تهران آمده و از برپایی چنین جشنی با برنامه‌های مختلف استقبال فراوان کردند.

برج میلاد اکنون به یکی از مناطق پربازدید‌کننده در شهر تهران تبدیل شده و علاوه بر شهروندان استان تهران شامل ورامین، پردیس، رودهن، بومهن، گردشگران شهرهای مختلف ایران همچون یزد، اصفهان، شیراز، گرگان و... برای بازدید به برج میلاد تهران می‌آیند. به گفته فرزاد هوشیار پارسیان مدیرعامل برج میلاد تهران، ایجاد برنامه‌های نوروزی در سایت ورزش برای شهروندان و گردشگران و همچنین برنامه‌های مختلف دیگر همچون برپایی رواق هنرهای ایرانی در بالای برج میلاد منجر به استقبال بسیاری از گردشگران و شهروندان شد و تا روز 13فروردین ماه، 158 هزار و 383 نفر از مردم برای بازدید از برج میلاد تهران و شرکت در جشنواره نوروزی به برج میلاد آمدند. وی با بیان اینکه استقبال از جشنواره نوروزی خارج از انتظار بود، افزود: استقبال مردم از برنامه‌های مختلف چون برپایی ایستگاه دوچرخه‌سواری، تیراندازی، بازی‌های رایانه‌ای، زمین اسکیت، باشگاه اسب‌سواری و جشن نوروز ملل بسیار رضایت بخش بود.

کد خبر 164664
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز